در حرکت پسندیده ای در پایان ماه رمضان اتفاق افتاد، دیدار اهالی فوتبال از کودکان معلول و بی سرپرست
مرجع خبری پرسپولیس : مهدي تاج، افشين قطبي، تعدادي از بازيكنان قديم و جديد پرسپوليس به همراه اعضاي تيم زير 17 سال پنج‌شنبه با حضور در شيرخوارگاه آمنه با كودكان بي‌سرپرست و معلول ديدار كردند.

مهدي تاج، افشين قطبي، مجتبي شيري، نبي‌الله باقري‌ها، محمد منصوري، سپهر حيدري، فرشاد پيوس و اعضاي تيم نوجوانان پنج‌شنبه در شيرخوارگاه آمنه حاضر شدند و با كودكان بي‌سرپرست و معلول ديدار كردند.

اين در شرايطي بود كه قطبي و تاج در اواخر برنامه به ديگر حاضران اضافه شدند و حضور اين دو موجي از شادي را در بين كودكان بي‌سرپرست و معلول ايجاد كرد. اين كودكان با شعار “قطبي دوستت داريم” به استقبال از سرمربي تيم ملي رقتند.

يكي از معلولان خطاب به قطبي گفت: «ما از نرفتن تيم ملي به جام جهاني ناراحتيم. اما، اطمينان داريم كه تيم ملي با شما مي‌تواند در جام ملت‌هاي آسيا و جام جهاني موفق شود.»

پس از افطار اهالي فوتبال بر سر ميز كودكان بي‌سرپرست و معلول حاضر شدند و با آنها روبوسي كردند.

مجري برنامه هم با خير مقدم به اهالي فوتبال ابراز اميدواري كرد كه تيم زير 17 سال بتواند در جام جهاني موفق شود.

قطبي هم با ابراز رضايت از حضورش در شيرخوارگاه آمنه گفت: تلاش‌مان اين است كه بتوانيم با نتيجه‌ گرفتن تيم ملي، دل مردم ايران و دل اين كودكان را شاد كنيم. ما از خوشحالي آنها خوشحال مي‌شويم.

تاج هم با بيان اينكه حضور در شيرخوارگاه آمنه شب بيادماندني را در عمرم رقم زد، گفت: خدا كمك كرد تا به همراه قطبي و بازيكنان زير 17 سال در اين شيرخوارگاه حاضر شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)