خبرگزاری پرسپولیس : در پی تصمیم استانداری تهران در خصوص آلودگی هوا کلیه مسابقات رسمی فوتبال در استان تهران در روزهای جمعه و شنبه لغو شد.

به گزارش پرسپولیس نیوز از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدارهای پرسپولیس-گهردرود، راه آهن-سپاهان، پیکان-داماش لغو شد.

بدنبال تصمیم گرفته شده از سوی استانداری تهران در خصوص آلودگی هوا و طرح موضوع در کمیته اضطرار فدراسیون فوتبال کلیه مسابقات رسمی فوتبال در استان تهران در روزهای جمعه و شنبه لغو می شود.

گفتنی است دیدارهای تیم های پرسپولیس –گهردرود ، راه آهن-سپاهان،پیکان-داماش نیز به دلیل آلودگی هوای تهران لغو و در تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام می گردد برگزار می شود.

 

از سوی دیگر  مهدی محمد نبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام استانداری تهران مبنی بر افزایش آلاینده‌های تهران، کمیته اضطرار فدراسیون فوتبال جلسه تشکیل داد و مقرر شد تمامی دیدارهایی که قرار بود جمعه و شنبه 15و16 دی در تهران برگزار شوند، لغو و به زمانی دیگر موکول شوند.

او همچنین اعلام کرد دیگر دیدارهای هفته بیستم در شهرهای دیگر برگزار می‌شوند.

بر این اساس دیدار پرسپولیس و گهر و راه آهن و فولاد لغو می‌شود.

در همین حال غلامرضا بهروان رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چه زمانی دیدارهای معوقه برگزار می شود؟ بیان کرد: با توجه به فشردگی لیگ و جام حذفی، فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع بالاتر از سازمان لیگ تصمیم به لغو بازی‌ها گرفته و تاریخ بازی‌های معوقه نیز از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

همچنین مدیر روابط عمومی باشگاه گهر دورود از لغو دیدار این تیم مقابل پرسپولیس تهران خبر داد.

علی قرایی درباره لغو دیدار گهر دورود برابر پرسپولیس به دلیل آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به آلودگی شدید هوای تهران کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا جهت بررسی وضعیت هوای فردای(جمعه) پایتخت برگزار شد و به این نتیجه رسیدند که برگزاری دیدار این دو تیم از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال برای بازیکنان دو تیم مضر است.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری بازی معوقه به زودی اعلام می شود به ایسنا گفت: در حال حاضر تماشاگران زیادی از لرستان برای تماشای این مسابقه در تهران حضور دارند ولی انتظار داریم با توجه به لغو این مسابقه تماشاگرانی که قصد داشتند فردا به تهران مسافرت کنند از این کار صرف نظر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)