پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پیکان در فصل گذشته دلایل عدم توافقش با باشگاه پرسپولیس را تشریح کرد.

حمیدرضا دیوسالار در خصوص عدم توافقش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من برای پرسپولیس و هواداران این تیم احترام زیادی قائلم، اما متأسفانه از صحبت‌هایی که در مورد عدم توافقم با پرسپولیس انجام دادم، برداشت‌های خوبی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: یکسری از هواداران از حرف‌های من دلخور شده‌اند که باید در مورد آن توضیح دهم. من از مسئولان باشگاه پرسپولیس دلگیر هستم و یکی از دلایل اصلی عدم توافقم با پرسپولیس رفتار مسئولان این باشگاه بود. واقعاً نوع رفتار آنها در هنگام مذاکره مناسب نبود و اگر هواداران واقعیت‌ها را بدانند حتماً حق را به من خواهند داد.

مدافع فصل گذشته تیم پیکان با تأکید بر اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس به وی اعلام کرده‌اند او را به عنوان نفر دوم پست دفاع چپ می‌خواهند، یادآور شد: هیچ فوتبالیست حرفه‌ای قبول نمی‌کند به عنوان یک نیمکت‌نشین با تیمی قرارداد امضا کند. حتی برخی دوستان به من گفتند چون پرسپولیس این پیشنهاد را داده باید قبول می‌کردم، اما با تمام احترامی که برای باشگاه پرسپولیس و هوادارانش قائلم، هرگز به عنوان نفر دوم پست خود به تیمی نمی‌روم. با توجه به این قضیه پیشنهاد پرسپولیس را رد کردم و بابت تصمیمی که گرفتم ناراحت نیستم.

دیوسالار در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه پرسپولیس همبازی نیمکت‌نشین او در پیکان را جذب کرده است؟، گفت: وحید حیدریه بازیکن خوب و آینده‌داری است و امیدوارم بتواند در پرسپولیس پیشرفت کرده و حق خود را بگیرد.

دیوسالار درباره تیم آینده‌اش نیز یادآور شد: احتمال ماندنم در پیکان کم است و به احتمال خیلی زیاد به یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان خواهم رفت. فعلاً مدیربرنامه‌هایم در حال مذاکره با این باشگاه است و اگر به توافق نهایی برسیم راهی اردوی این تیم در خارج از کشور خواهم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)