سرمربی آژاکس در رقم خوردن شکست سنگین تیمش مقابل بارسلونا، اشتباهات فردی بازیکنان خود را بسیار تاثیرگذار دانست.

به گزارش تسنیم، فرانک دی‌بوئر پس از تماشای شکست 4 بر صفر مردانش در ورزشگاه نیوکمپ به خبرنگاران گفت: از عملکرد تیمم در نیمه اول راضی بودم چرا که همانقدر موقعیت گلزنی داشتیم که بارسلونا داشت. علاوه بر این از نظر ارائه یک فوتبال خوب و زیبا هم بسیار خوب عمل کردیم اما مسلما بهتر از آن هم می‌شد کار کنیم چون گاهی اوقات خیلی ناشیانه توپ را از دست می‌دادیم در حالی که خیلی راحت می‌توانستیم آن را حفظ کنیم.

دی‌بوئر ادامه داد: باعث تاسف است که در ابتدای نیمه دوم خیلی سریع گل دوم را خوردیم . بعد از گل دوم مسی بود که ناگهان شیرازه تیم از هم پاشید و بین خطوط‌ تیم‌مان فاصله به وجود آمد. فقط یک لحظه غفلت کردیم و توپ وارد دروازه ما شد. این از آن نکته‌هایی است که همه بازیکنان قبل از بازی می‌دانند اما این در مورد گل سوم بارسلونا که جرارد پیکه آن را زد، باز هم تکرار شد. در واقع ما خودمان 2 گل به بارسلونا تقدیم کردیم و این چیزی است که مرا بسیار ناراحت می‌کند.

ستاره پیشین بارسلونا که بعد از 10 سال دوباره به نوکمپ برگشته بود در خاتمه تصریح کرد: این شکست 4 بر صفر ضربه سنگینی به ما زد چون بار دیگر ما بازی را جدی نگرفتیم. اگر آن 2 گل را به بارسلونا تقدیم نمی‌کردیم فرصت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم با استفاده از آنها نتیجه بگیریم. مسلما بارسلونا تیم برتر میدان بود اما به نظر من آژاکس هم بد کار نکرد. فکر می‌کنم با وجود فشاری که روی ما وجود داشت و عدم آمادگی برخی بازیکنان‌ ما، برابر تیمی بزرگ مانند بارسلونا گاهی اوقات توانستیم نشان دهیم که بازی ما در چه سطحی است. ما نشان داده‌ایم که توانایی ارائه فوتبال زیبا را داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)