سرمربی هلندی از تصمیم داور بازی 3شنبه شب برای اعلام یک ضربه پنالتی به نفع میلان در دقیقه 94 بازی به شدت عصبانی بود.

 

فرانک دی بوئر سرمربی آژاکس از تصمیم داور بازی تیمش مقابل میلان که دیشب در آمستردام آرنا برگزار و با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید به شدت عصبانی بود. در دقیقه 94 بازی بود که داور یک ضربه پنالتی به نفع میلان اعلام کرد و ماریو بالوتلی توانست از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این درحالی بود که استفانو دنسویل در دقیقه 90 بازی با ضربه سر برای آژآکس گلزنی کرده بود ودی بوئر امیدهای زیادی داشت تا تیمش بتواند هر سه امتیاز این بازی را مال خود کند ولی در ثانیه های پایانی بازی جوناس اریکسون به خاطر خطای مایک فان در هورن برروی بالوتلی ،یک ضربه پنالتی به نفع میلان اعلام کرد تا بازی به  تساوی کشیده شود.

بالوتلی هم این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا میلان در دوبازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکستی نشده باشد و حالا آژاکس با تنها یک امتیاز در رده سوم جدول مرحله گروهی قرار دارد و همین خشم دی بوئر را به همراه داشته.

دی بوئر در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« خنده دار است که یک پنالتی علیه تیم ما اعلام شد.همین پنالتی برای ما به قیمت 2 امتیاز تمام شد. همیشه در لحظاتی چنین برخوردهایی رخ می دهد و تصمیم درست این بود که این صحنه را نادیده گرفت. فان در هورن بلافاصله بالوتلی را رها کرد. البته من با یک تساوی هم می توانم به زندگی ام ادامه دهم؛ هرچند که اعلام این پنالتی واقعا ناامید کننده بود.»

فان درهورن هم در پایان بازی تعجبش را از اعلام این ضربه پنالتی ابراز کرد و گفت:« نتیجه بازی طعم تلخی را برای ما به یادگار گذاشت. وقتی گل زدیم واقعا خوشحال شدیم و فکر کردیم که ی توانیم برنده بازی باشیم ولی  ما هنوز هم نمی توانیم باور کنیم که بازی مساوی شده است.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)