مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: علي دايي بايد در چارچوب قوانين و مقررات باشگاه با حبيب كاشاني همكاري داشته باشد.

 

بيژن ذوالفقارنسب پس از پايان جلسه كميته فني در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: ابتدا بايد از شما خبرنگاران تشكر و عذرخواهي كنم كه ساعت‌هاي طولاني منتظر بوديد اما ما محكوم بوديم كه اشتباه نكنيم يا حداقل اشتباه را به عنوان يك انسان داشته باشيم. اگر نظري برخلاف نظر فرد ديگري اعلام مي‌شود اين را به حساب عدم كامل بودن ما بگذاريد ولي بدون غرض و مرض تصميم گرفتيم.

 

وي ادامه داد: گفته مي‌شد كميته فني ديكته ‌و انشايي تحميل شده را قرائت خواهد كرد. اين الفاظي بود كه من شنيدم اما مي‌گويم فقط رضايت خداوند بزرگ و موفقيت پرسپوليس براي ما شرط بود. 6 سال در اين تيم حضور داشتم و خود را عضو خانواده پرسپوليس مي‌دانم. اكنون مي‌خواهم صورتجلسه‌اي را كه من، زادمهر و پنجعلي تنظيم كرده‌ايم، برايتان بخوانم.

 

وي صورتجلسه‌ را اينگونه خواند: من،بيژن ذوالفقارنسب، محمد زادمهر و محمد پنجعلي اعضاي كميته فني پرسپوليس با آزادي عمل و اخلاق و رفتاري درست، برنامه‌هاي نامزدهاي سرمربيگري پرسپوليس را پس از ساعت‌ها مطالعه و ملاقات حضوري با درخشان، استيلي و نماينده تام‌الاختيار دايي و گفت‌وگوي تلفني با دايي بررسي كرديم. به همين دليل پيشنهاد مي‌كنيم علي دايي در چارچوب رعايت قوانين باشگاه و همكاري با سرپرست باشگاه به عنوان سرمربي فصل آينده انتخاب شود.

ذوالفقارنسب ادامه صورتجلسه را اينگونه خواند: دليل اين انتخاب تلاش‌هاي صادقانه و صميمانه اين دو نفر است كه براي باشگاه پرسپوليس موفقيت‌آميز بوده است. نماينده تام‌الاختيار دايي در اسرع وقت اين صورتجلسه را به او خواهد رساند و دايي ملزم است حداكثر ظرف 12 ساعت نظر شفاف خود را در مورد اين انتخاب بگويد كه آيا با اين انتخاب موافق است يا خداي نكرده مخالفت خود را اعلام كند. در صورتي كه ايشان اعلام انصراف كنند با احترام به حميد درخشان، حميد استيلي گزينه دوم ما براي سرمربيگري پرسپوليس است.

 

ذوالفقارنسب پس از پايان قرائت صورتجلسه در پاسخ به اينكه قوانين باشگاه چيست كه دايي بايد طبق آن عمل كند، گفت: ايشان آگاهي كامل به اين مسئله دارند كه بايد در چارچوب قوانين و مقررات باشگاه با حبيب كاشاني همكاري داشته باشند. به زودي در يك نشست صميمانه ورزشي و با حسن نيت،‌ هر دو طرف با كمال صداقت همكاري با يكديگر را مي‌پذيرند. پرسپوليس در عرصه داخلي و حتي آسيا حرف‌هاي زيادي مي‌تواند داشته باشد. اين باشگاه ظرفيت بالايي دارد كه بايد با آرامش كامل و با جذب بازيكنان خوب توانمندتر از گذشته عمل كند تا موجب رضايت طرفداران فراوان اين باشگاه شود.

 

وي ادامه داد: من به همكاري كاشاني و دايي خوشبين هستم و در اولين فرصت كه دايي به ايران بيايد يا به صورت تلفني در اين مورد صحبت خواهيم كرد تا يخ‌هاي رابطه كاشاني و دايي آب شوند. رضايت هواداران پرسپوليس در گرو عملكرد خوب باشگاه است و در آينده نزديك مانند چند ماه گذشته اين دو همكاري خوبي با يكديگر خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)