هيچ‌ گزينه‌اي از پيش تعيين شده نيست
مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: تصور نمي‌كنم براي انتخاب مربي به چند روز آينده برسيم و مي‌خواهيم با در نظر گرفتن همه پارامترها مربي‌اي كه شايسته‌تر است را انتخاب كنيم.

 

بيژن ذوالفقارنسب پس از جلسه با 3 گزينه مربيگري پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه پرسپوليس تصميم گرفته براي سال‌هاي آينده برنامه كاري و فني خود را به كميته فني و متخصص و خانوادگي بسپارد. پرسپوليس اينقدر بازيكن شاخص و با شخصيت دارد كه اين كميته مي‌تواند پربارتر شود و در آينده كميته اين‌گونه خواهد بود.

 

وي ادامه داد: 5 گزينه مربيگري داشتيم كه مايلي‌كهن و ابراهيم‌زاده ضمن انصراف، تشكر كردند و كنار رفتند و ما هم از آنها بابت همكاري‌شان تشكر مي‌كنيم.

 

درخشان امروز آمد و به سؤالاتي را كه در مورد برنامه‌اش داشتيم در جو بسيار خوب و مطلوب به ما پاسخ داد. استيلي هم به همين شكل جلسه‌اي با ما داشت و در يك ساعت و 20 دقيقه‌اي كه زمان داشت مسائل را تشريح كرد.


 

ذوالفقارنسب تاكيد كرد: دايي نماينده تام‌الاختيار خود را به جلسه فرستاد و با توجه به شناختي كه از او داشتيم نمي‌توانستيم سؤالات فني بپرسيم. به پيشنهاد نماينده دايي مكالمه تلفني با اين مربي در اسپانيا انجام شد و در 20 دقيقه‌اي كه صحبت كرديم بيشتر مسائل حاشيه و اتفاقات فصل گذشته مرور شد كه نياز نبود مطرح شود.

 

عضو كميته فني پرسپوليس افزود: مسائل را در چند محور ارزيابي مي‌كنيم تا مربي‌اي انتخاب شود كه مقبول تيم پرطرفدار و باسابقه پرسپوليس باشد و از نظر شخصيت اجتماعي الگويي براي 20 ميليون طرفدار تيم هميشه باقي بماند و برنامه‌محور باشد، دانش فني خوبي داشته باشد. البته هر سه مربي مدرك A آسيا را دارند.

 

وي گفت: مربي‌اي انتخاب مي‌كنيم كه توانمندي گفتمان و كار گروهي نيز داشته باشد. فاكتور بعدي بحث مالي است اينكه مربي پيشنهاد مالي خود را شفاف مشخص كند. اين 5 فاكتور براي ما مهم است و ما پس از مطالعه و بررسي‌هاي بيشتر سعي مي‌كنيم تصميم جامع و كاملي بگيريم. فرصتي براي اشتباه كردن نداريم اما هنوز به نتيجه قطعي نرسيده‌ايم و هيچ گزينه‌اي از قبل انتخاب شده نيست. هر سه گزينه از چهره‌هاي شناخته شده خوب هستند و سعي مي‌كنيم بررسي‌هاي خود را در كوتاه‌ترين زمان به باشگاه بدهيم تا باشگاه تصميم نهايي را بگيرد.

 

ذوالفقارنسب در مورد اينكه ظرف چند روز آينده سرمربي انتخاب خواهد شد گفت: تصور نمي‌كنم براي انتخاب مربي به چند روز آينده برسيم. انتخاب سرمربي كوتاه‌تر از اين زمان است. مي‌خواهيم با در نظر گرفتن همه پارامترها مربي‌اي كه شايسته‌تر است را انتخاب كنيم.  

 

وي در پاسخ به اين سؤال كه دايي 2 سال است سرمربي پرسپوليس است و مي‌تواند گزينه بهتري باشد، گفت: اين نظر شماست اما نظر ما هم مي‌تواند باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)