استیلی در خصوص هاشمیان تصمیم می‌گیرد
مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت تصمیم گیرنده نهایی در خصوص تمدید قرارداد با وحید هاشمیان حمید استیلی است.


قرارداد وحید هاشمیان با تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسیده و سرمربی این تیم عنوان کرده تصمیم گیری در خصوص تمدید قرارداد با این مهاجم را به کمیته فنی واگذار می‌کند.


بیژن ذوالفقار نسب در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: آنکه در خصوص وحید هاشمیان تصمیم گیرنده نهایی است کسی نیست جز خود آقای استیلی و ایشان تصمیم گیری در خصوص وحید هاشمیان را به ما واگذار نکرده است.


مربی پیشین تیم های سایپا و مس کرمان در خصوص مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهرداد اولادی و مهدی مهدوی کیا گفت: ما در کمیته فنی فهرستی از بازیکنان مورد نظر را در دست بررسی داریم و به دور از حاشیه پردازی، کار خود را به بهترین نحو انجام می دهیم. مذاکره با اولادی و مهدوی کیا هم جزو برنامه های ماست و تلاش می کنیم تا شرایط حضور این بازیکنان را در تیم فراهم کنیم.


ذوالفقارنسب در پایان گفت: آنچه درحال حاضر از اهمیت بالایی برخوردار است این است که باشگاه پرسپولیس در آرامش به سر می‌برد و بین بازیکنان، مربیان و دیگر اعضای باشگاه حسن نیت برقرار است. من آینده پرسپولیس را روشن می بینم چراکه به دور از حاشیه پردازی مشغول انجام کارهای مربوطه است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)