اگر دايي را بركنار نمي‌كنند، بگذارند كارش را با آرامش بكند
مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي پس از تساوي پرسپوليس مقابل سپاهان سكوتش را شكست و دلايل ناكامي تيم تحت هدايتش را به كارشكني كادر مديريتي باشگاه مربوط دانست. دايي در افشاگري‌اش از فردي به نام «بيژن» اسم آورد كه مسوول تماس گرفتن با بازيكن براي فصل بعد پرسپوليس با سرمربي جديد است. در همين رابطه با دكتر بيژن ذوالفقارنسب مدافع ملي‌پوش سال‌هاي دور پرسپوليس صحبت كرديم.

 

*علي دايي بدجوري در اين روزهاي آخر شاكي است و مديريت پرسپوليس را حامي خود نمي‌داند.
به عقيده من در اين وضعيت اصلا به صلاح نيست كه در تيم صحبت‌هاي حاشيه‌اي انجام شود؛ چرا كه بيشتر از هر زمان به آرامش نياز دارند.

 

*راستي آقا (با خنده و شوخي) علي دايي اسم از بيژن نامي آورده كه بازيكنان تيمش را براي فصل بعد غر مي‌زند. شما كه نيستيد!؟

 

اصلا دوست ندارم وارد اين بازي شوم حتي با خنده و شوخي چون در شان من نيست. من آن بيژني كه شما دنبالش مي‌گرديد نيستم.


*شما با اين حركت‌ها كه آرامش پرسپوليس را در روزهاي حساس به هم زده، موافقيد؟
ببينيد اصلا بحث دايي نيست، من فكر مي‌كنم تمامي دست‌اندركاران پرسپوليس در اين زمان بايد تا پايان جام حذفي سكوت كنند؛ چرا كه ايجاد اين حاشيه‌ها و تنش‌ها به نفع تيم نيست. همه بايد به دايي كمك كنيم كه يك جام ديگر براي پرسپوليس بياورد. بعدها وقت براي تصميم‌گيري و جذب بازيكن زياد است.

 

*منظورتان آقاي كاشاني است؟
بله، وقتي من مي‌گويم تمام عوامل و دست‌اندركاران باشگاه يعني همه از مديريت گرفته تا كادر فني، بازيكنان، تداركات و… همه بايد سكوت كنند تا پايان جام حذفي، بعد آن موقع اگر هر كسي حرف دارد بازگو كند.

 

*دايي را به كميته فني كشاندند و در آنجا حرف حاشيه‌ها را وسط كشيدند. به نظر شما الان وقت بحث فني عليه سرمربي است؟‌
مسايل فني از مسايل حاشيه‌اي جدا نيست. الان نبايد در مورد بازي‌ها و مسايل فني صحبت كرد. آناليز بازي‌هاي تيم هم بايد بعد از جام حذفي باشد؛ چرا كه آن موقع بدون هيچگونه شائبه‌اي مي‌توان در اين مورد به بحث و بررسي پرداخت و اگر انتقادي شود ديگر كسي به خودش نمي‌‌گيرد. الان دايي بايد فرصت داشته باشد و افكارش را روي جام حذفي متمركز كند.

 

*فكر نمي‌كنيد خبر تعويض سرمربي پرسپوليس، بازيكنان را بي‌انگيزه كند؟
الان صحبت در مورد سرمربي بعدي پرسپوليس هيچ فايده‌اي ندارد؛ چرا كه نه تنها وضعيت اين تيم خوب نمي‌شود بلكه بدتر هم مي‌شود. دايي بارها گفته كه تغيير حق مدير است پس اگر بركنارش نمي‌كنند بايد فضاي كار را برايش فراهم كنند.

 

*بازي با سپاهان را چگونه ديديد، پرسپوليس خوب بازي كرد؟
با توجه به اينكه چند بازيكن اصلي خود را به همراه نداشت بازي خوبي انجام داد. من معتقدم بهتر از گذشته بازي كرد و فقط كمي بدشانس بود.


*توصيه شما براي دايي و همكارانش در كادر فني در اين برهه از زمان چيست؟
ليگ براي پرسپوليس تمام شده است. براي همين دايي و بازيكنان بايد تمام قدرت خود را براي جام‌حذفي بگذارند. البته رسيدن به اين قدرت يك آرامش مطلق را مي‌طلبد. دايي بايد به جاي مصاحبه كردن تمام انرژي خود را بر روي تمرينات معطوف كند و البته اين آرامش را نيز به بازيكنانش منتقل كند تا بتواند با خاطري آسوده و تمركزي بالا به مصاف سپاهان در جام حذفي بروند.


*عملكرد دايي در اين فصل را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
دايي بازيكن بزرگي بوده و هست اما در مورد مربيگري او الان نبايد صحبت كرد؛ چرا كه فعلا كارش با پرسپوليس تمام نشده و از طرفي وضعيت پرسپوليس از هر چيزي مهم‌تر است. اگر كسي واقعا پرسپوليسي باشد بايد به خاطر پرسپوليس الان سكوت كند. من معتقدم آناليز پرسپوليس و عملكرد دايي را بايد به پايان فصل و نيز جام‌حذفي موكول كرد. البته علي آقا تا اينجا دو جام با سايپا و پرسپوليس گرفته كه با توجه به جواني‌اش دستاورد خوبي است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)