اگر در تهران باشم، در خدمت پرسپوليسم
مرجع خبری پرسپولیس : مسوول كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: به رغم جذب چند بازيكن خوب، اما پرسپوليس بايد در پستهاي دروازه، دفاع مركزي، هافبك مياني و مهاجم نوك بيشتر تقويت شود.

 

بيژن ذولفقارنسب با تاكيد بر اينكه پرسپوليس امسال براي موفقيت بيش‌تر از هر چيزي به آرامش و انضباط تيمي نياز دارد، اظهار كرد:

 

پرسپوليس تيم بزرگي است و براي موفقيت در فصل آينده گذشته از تركيب بازيكنان و عملكرد خوب در فصل نقل و انتقالات، بيش از هر چيز ديگري به نظم و انضباط تيمي، آرامش و دوري از حاشيه‌ها نيازمند است. از ابتداي تشكيل كميته فني ما تمام دغدغه ما اين بود كه باشگاه با كمترين حاشيه و مسايل تنش‌زا وارد مسابقات شود و حتي از اولين روز تمرينات و شروع يارگيري‌اش، از حاشيه‌پردازي و جنجال‌ها به دور باشد.

 

وي در ارزيابي‌اش از عملكرد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات تاكنون، گفت: فكر مي‌كنم پرسپوليس با گذشت دو سوم از مهلت نقل و انتقالات حدود هفتاد درصد در اين زمينه موفقيت داشته است. اين تيم چند بازيكن خوب از جمله علي كريمي، مهرداد اولادي و… جذب كرده، ضمن اينكه شاكله اصلي تيم فصل گذشته را هم حفظ كرده است. با اين حال اعتقاد دارم اين تيم نسبت به فصل گذشته بايد در درون دروازه، دفاع مياني يا مركزي، هافبك مياني، و مهاجم نوك بيشتر تقويت شود. به رغم جذب برخي بازيكنان خوب باز هم اين تيم نيازمند مهره‌هاي بيشتري است، چرا كه نمي‌توان با تكيه بر چند بازيكن انتظارات هواداران را براي موفقيت در سه جام برآورده كرد.

 

مسوول كميته فني باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا ماموريت كميته با انتخاب سرمربي تيم تمام شد و با وجود انتخاب محمد مايلي‌كهن به عنوان مدير فني تيم، تداخلي در وظايف‌تان بوجود نيامده به ايسنا گفت: كميته فني آيين‌نامه و شرح وظايف مشخصي دارد كه باشگاه بايد آن را به اطلاع عموم برسند. هر كسي در يك تيم بر اساس وظيفه‌اش عمل مي كند. بنده به عنوان عضوي از كميته فني در جريان انتخاب مايلي‌كهن به عنوان مديرفني نبودم، هرچند انتخاب او را براي پرسپوليس خوب و ثمربخش مي‌دانم.

 

ذوالقارنسب خاطرنشان كرد: براساس شرح وظيفه، مديرفني بايد به طور مسمتر كنار تيم بوده و در تمامي جلسات تمريني هم حضور داشته باشد؛ اما مسووليت كميته فني باشگاه چيز ديگري است. بنده البته به دليل مسايل خانوادگي مسافرت‌هاي كوتاه متعددي دارم، اما اگر در تهران بودم در خدمت پرسپوليس خواهم بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)