پرسپولیس نیوز : بیژن ذوالفقارنسب اعتقاد دارد پرسپولیس به خاطر تغییرات زیاد در تمام سطوح بی هویت شده است.

سرمربی اسبق تیم‌ملی در این باره گفت: مشکل پرسپولیس عدم ثبات در مدیریت است که باعث تزلزل در تمام سطوح شده. فقط ببینید در این دو، سه سال این تیم چند مدیر عوض کرده. اتفاقی که در هیچ باشگاهی در دنیا اتفاق نمی‌ افتد. این موضوع باعث شده که حالا پرسپولیس خوب نتیجه نگیرد، انضباط در این تیم حاکم نباشد و البته به یک تیم بی هویت تبدیل شود.

او در مورد انتقادهایی که پیشکسوتان بعد از شکست این تیم برابر لخویا به برانکو ایوانکوویچ کرده اند هم گفت: من اصلا اعتقاد ندارم که نتایج پرسپولیس حاصل کار برانکو است حتی اگر پرسپولیس می‌ برد هم همین صحبت را می‌ کردم چون یک مربی در 10 روز نه می‌ تواند کار فنی روی تیمش انجام دهد و نه از نظر بدنی کمکی به این تیم کند. برانکو حالاحالاها زمان نیاز دارد که شرایط پرسپولیس را بشناسد.

سرمربی اسبق تیم‌ملی ادامه داد: برانکو درست است که شناخت خوبی از فوتبال دارد اما خیلی زمان می‌ برد که بتواند با شرایط تیمی مثل پرسپولیس که حاشیه ها و شرایط آن با همه جا فرق دارد، آشنا شود. او آدم باهوشی است اما این دلیل نمی‌ شود که بتواند در کوتاه مدت در پرسپولیس نتیجه بگیرد.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که آیا برانکو می‌ تواند فصل بعد پرسپولیس را بسازد هم گفت: در پرسپولیس، استقلال و حتی سپاهان شرایط طوری نیست که یک سرمربی بتواند خودش یک تیم را درست کند. برای اینکه در فوتبال ایران یک تیم بتواند نتیجه بگیرد، نیاز به ثبات مدیریتی، زیرساخت های خوب و البته گرفتن بازیکنان مورد نیاز است. در شرایط فعلی نه تنها برانکو بلکه بهترین مربی دنیا هم نمی‌ تواند کاری کند. من فکر می‌ کنم در این پرسپولیس نقش یک مربی 5 یا نهایتا 10 درصد است ولی اگر اوضاع درست شود شاید برانکو بتواند پرسپولیس را بسازد.

او در مورد حمله محمدرضا خانزاده، مدافع پرسپولیس به هواداران ایرانی ساکن در قطر هم گفت: من فکر می‌ کنم این هم به عدم تربیت و البته عدم ثبات برمی گردد. متاسفانه در ایران بازیکنان فکر می‌ کنند خودشان باید جواب رسانه ها و البته هواداران را بدهند. در حالی که در همه جای دنیا اگر انتقادی از سوی  هواداران و رسانه ها مطرح شود، این باشگاه است که پاسخگوی آنها می‌ شود.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس باید چه تصمیمی در مورد خانزاده بگیرد هم گفت: چون در حال حاضر خانزاده بازیکن پرسپولیس است شاید درست نباشد من بگویم او باشد یا نباشد اما اتفاقاتی که در این سال ها برای پرسپولیس پیش آمده باعث شده که این باشگاه فرهنگش را از دست بدهد. به همین دلیل بازیکنانی مثل خانزاده باید تربیت درست بشوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)