مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت فاصله بین دو بازی مس سرچشمه و صنعت نفت آبادان فرصت خوبی بوده تا پرسپولیسی‌ها با آمادگی بدنی خوب مقابل حریف خود قرار بگیرند.

 

بیژن ذوالفقارنسب داشت: پرسپولیس در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و چهارشنبه شب با چهره‌ای تحول یافته و بسیار آماده مقابل صنعت نفت بازی خواهد کرد. بازیکنان ما از شرایط فعلی خارج شده‌اند و در بازی با نفت، تنها به کسب نتیجه فکر می کنند.

وی با بیان اینکه اصلاحاتی از نظر فنی روی تیم انجام شده، افزود: پرسپولیس برای اینکه بتواند به نتایج خوبی دست پیدا کند اصلاحاتی را در دستور کار خود قرار داده و در بازی با نفت شاهد این دگرگونی و اصلاحات خواهید بود. پیروزی در این دیدار می تواند محرک خوبی برای تیم ما باشد.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم ما به لحاظ روحی مشکلاتی پیدا کرده‌اند که این امر باید از نظر تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات برطرف شود. در غیر اینصورت قادر نخواهیم بود که در دیدار با سایر تیم‌ها نتیجه کسب کنیم. ما با دقت روی این موضوع کار می کنیم و مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

ذوالفقارنسب در پایان در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه تماشاگران روی سکوها از سرمربی پیشین این تیم خط می گیرند، گفت: علی دایی به هیچ وجه چنین رویکردی به فوتبال ندارد و من فکر می کنم تماشاگران باید شکیبایی پیشه کنند تا تیم نتیجه بگیرد. من به شخصه به پیروزی مقابل نفت خوشبین هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)