مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد، پرسپولیس در همه زمینه‌ها ضعف دارد که یکی از آنها بدنسازی است!

 

بیژن ذوالفقارنسب ضمن بیان این مطلب  گفت: کلا بازی ضعیفی بود و پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی نداشت. شاید علت این بازی نه چندان خوب از سوی پرسپولیس به خاطر تغییرات زیادی بود که در ترکیب خطوط دفاعی، میانی و حمله این تیم اعمال شده بود.

وی مشکل عمده این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس را ضعف روحی و روانی بازیکنان این تیم عنوان کرد و گفت: متاسفانه بازیکنان مشکلات روحی و روانی زیادی دارند و آنها نمی توانند تمرکز خود را تنها روی مسائل فنی بگذارند. بازیکنان در شرایطی که باید به اجرای توصیه‌های کادر فنی در زمین فکر کنند بیشتر به حواشی توجه دارند. همه اینها روی عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته و عملکرد این تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

“نقش حمید استیلی و دیگر اعضای کادر فنی پرسپولیس را در بازی های ضعیف این تیم چقدر می دانید؟”، ذوالفقارنسب در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: پرسپولیس ضعیف عمل می کند و در این عملکرد ضعیف همه مقصر هستند، از جمله حمید استیلی!

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با ابراز خوش بینی به آینده این تیم گفت: مربیان پرسپولیس فرصت می خواهند تا تیم را از نظر روحی و روانی و بدنی بازسازی کنند. متاسفانه مسابقات در فاصله زمانی نزدیکی برگزار می شود و زمان کافی برای ترمیم نقاط ضعف تیم نیست. شاید اگر یک فرصت در اختیار تیم قرار گیرد، شرایط بهتری از این شود.

وی در خصوص مشکلات بدنی تیم فوتبال پرسپولیس و ضعف بدنسازی سرخپوشان گفت: پرسپولیس در همه زمینه‌ها ضعف دارد که یکی از آنها بدنسازی است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)