خبرگزاری پرسپولیس : عضو پیشین کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد سرخپوشان در بازی با سایپا نشان دادند که یک روند رو به رشد را طی می‌کنند.

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس در بازی با تیم سایپا ضمن بیان مطلب فوق گفت:  پرسپولیس در این بازی خوب نتیجه نگرفت چون با دو پیروزی پیاپی می‌توانست از بحران خارج شود. خوشبختانه عملکرد تیم پرسپولیس در بازی با سایپا بهتر، منطقی‌تر و با برنامه‌تر از بازی‌های گذشته این تیم بود اما شاگردان ژوزه نتیجه چندان خوبی نگرفتند. پرسپولیس برای خارج شدن از بحران نیاز به دو یا سه برد پیاپی دارد که این موضوع در بازی با سایپا محقق نشد.

وی در همین خصوص افزود: با توجه به برد تیم پرسپولیس مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر و تعطیلی مسابقات به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی، پرسپولیس با شکست سایپا می‌توانست با دو برد پیاپی تا حدودی از بحران خارج شود.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص حضور یحیی گل محمدی در کادر فنی تیم پرسپولیس، خاطر نشان کرد: حضور گل محمدی در همین مقطع زمانی کوتاه مدت تاثیر مثبتی روی تیم گذاشته چون وی یک مربی باشخصیت، فنی و دقیق است. باید ببینیم با گذشت زمان مانوئل ژوزه چقدر با وی تعامل داشته و قلبا گل محمدی را قبول دارد یا خیر.

عضو پیشین کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه پرسپولیسی‌ها بهترین موقعیت خود در بازی با سایپا یعنی ضربه پنالتی را از دست دادند. در تیم بزرگی مانند پرسپولیس باید همان فردی که از قبل تعیین شده ضربه پنالتی را بزند و این موضوع فقط زمانی باید تغییر کند که فرد تعیین شده از قبل آمادگی زدن ضربه پنالتی را نداشته باشد. با این شرایط مهدوی‌کیا باید ضربه پنالتی را می‌زد و به اصرارهای پولادی توجه نمی‌کرد.

ذوالفقارنسب درباره مشکل فعلی تیم پرسپولیس گفت: مشکل باشگاه پرسپولیس این است که حدود 90 درصد افرادی که در این مجموعه حضور دارند حتی بازیکنان تیم، هنوز توجیه نشده‌اند که در چه باشگاه بزرگی در حال کار و یا بازی کردن هستند. در مجموعه پرسپولیس نگاه‌ها به این باشگاه به گونه‌ای است که گویی در یک باشگاه جدید التاسیس و معمولی کار می‌کنند.

وی درهمین خصوص تاکید کرد: در شرایط فعلی این موضوع درباشگاه پرسپولیس باید برعکس باشد و 90 درصد از اعضای شاغل در مجموعه باشگاه از بالاترین تا پایین‌ترین سطح و همچنین بازیکنان تیم باید بدانند که در چه باشگاه و تیمی کار و بازی می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)