کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس با توجه به دوندگی بازیکنانش و برنامه‌هایی که داشت شایسته پیروزی مقابل فولاد بود.

بیژن ذالفقار نسب در گفت‌وگو با فارس، در مورد پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: بازی با کیفیتی را از هر دو تیم شاهد بودیم. پرسپولیس تغییرات ساختاری را در خط میانی و خط دفاعش انجام داد و نفرات جدیدی که به این تیم آمدند خوب خودشان را نشان دادند. تیم فولاد هم در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کرد و موقعیت‌های مناسبی هم روی دروازه پرسپولیس به دست آورد. هر دو تیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و ۴ گل هم رد و بدل شد. پرسپولیس با توجه به میزان دوندگی بازیکنانش و برنامه‌هایی که در این بازی داشتند و اصرار بر بازی هجومی شایسته پیروزی بود و ۳ امتیاز اولین بازی‌اش در لیگ را گرفت.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه خودش مشاور وزیر است و نظرش درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس چیست، گفت: من به عنوان مشاور وزیر صحبت نمی‌کنم، بلکه به عنوان یک کارشناس فوتبال نظراتم را بیان می‌کنم. پرسپولیس نیاز به ساختار مدیریتی آگاه به فوتبال دارد و مهم‌ترین مسأله این است که باشگاه به تعهداتی که به بازیکنان داده عمل کند.

وی افزود: چنانچه به بازیکنان تعهداتی در روز قرارداد و روی برگه فدراسیون فوتبال رد و بدل شده و بازیکن و باشگاه آن را امضاء کرده‌اند، حتما باید اجرایی شود. اکثر این بازیکنان جوان هستند و قراردادهای متعددی نداشته‌اند. آنها برای مبالغی که با باشگاه به توافق رسیده‌اند برنامه‌ریزی کرده‌اند. تامین نیازهای بازیکنان از سوی باشگاه باعث خارج شدن آنها از بحران فکری می‌شود و باعث اعتماد آنها به زندگی خود خواهد شد. این مسائل روی کیفیت فنی تک تک بازیکنان اثرگذار است. امیدوارم باشگاه پرسپولیس و حامیان مالی این باشگاه این مسائل را به خوبی تحلیل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)