پرسپولیس نیوز : سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: پیروزی در دربی حق پرسپولیس بود و این مسابقه هیجان و کیفیت فنی قابل قبولی داشت.

بیژن ذوالفقارنسب در مورد دربی 79 و پیروزی پرسپولیس گفت: در سه چهار سال اخیر این یکی از دربی‌هایی بود که هیجان بیشتری داشت و از کیفیت فنی نسبتاً بهتری برخوردار بود و بازیکنان جوان خوب بازی کردند و موج خوبی در این بازی ایجاد کردند. بازی پرسپولیس خوب بود و چند بازیکن این تیم بسیار خوب عمل کردند. گل‌های مسابقه هم سالم بود و هیچ شک و شبهه ای را باقی نگذاشت.

وی ادامه داد: اما به لحاظ رفتاری تعدادی از بازیکنان شرایط فرهنگی خود را به خوبی درک نکردند. آنها باید خودشان را بیشتر کنترل می‌کردند تا نظر مردم نسبت به فوتبال بهتر شود. متأسفانه به خاطر این رفتارهای غلط که هیچ توجیه ورزشی هم ندارد شرایط بدی به وجود می‌آید. در این بازی پیروزی حق پرسپولیس بود و بازی بهتری ارائه کرد.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه منتقدان دربی همیشه می‌گفتند این بازی ارزش فنی ندارد، گفت: خود من یکی از کسانی بودم که پیش‌بینی می‌کردم دربی 79 هم مساوی و کسل‌کننده شود اما به دلیل موج تهاجمی در بازی بازی برنده داشت و گل‌هایی هم رد و بدل شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)