سرپرست تیم تراکتورسازی گفت:با خوردبین صحبت کردم و دو برد اخیر پرسپولیس درآسیا  را به آنها تبریک گفتم.

ایوب ذوالفقاری  در رابطه با وضعیت تراکتورسازی در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌ ما برای این دیدار مهدی کیانی و حبیب گردانی را به دلیل محرومیت و ایرانپوریان را به دلیل مصدومیت نداریم. البته نگران هیچ چیزی نیستیم زیرا تراکتورسازی یک تیم است و بازیکنان زیادی دارد که می توانند جای خالی این بازیکنان را پر کنند. در واقع ما به یکی،‌ 2 بازیکن متکی نیستیم و هیچ مشکلی در غیاب این بازیکنان وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: وضعیت تراکتورسازی خوب است، اگرچه تیم کمی خسته است و باید انگیزه لازم را داشته باشیم. کار ما به دلیل حضور همزمان در لیگ برتر و آسیا بسیار سخت است و باید در این دیدار پیروز شویم چون از امتیاز میزبانی بهره می بریم. امیدوارم هوادارانی که به ورزشگاه می آیند، شاهد یک بازی خوب و جذاب باشند.

سرپرست تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چقدر از ظرفیت ورزشگاه در اختیار پرسپولیسی هاست، تصریح کرد:‌ من ترجیح می دهم درباره این مساله صحبت نکنم زیرا خیلی ساده خودم و تیمم را وارد حاشیه می کنم. هم من و هم بقیه می دانیم که اصرار کردن روی این مساله الکی است و به هیچ جایی نمی رسیم،‌ پس بهتر است که درباره آن اصلا صحبت نکنیم. من فقط امیدوارم که مردم تبریز به ورزشگاه بیایند و تیمشان را مقابل پرسپولیس تشویق کنند، اگرچه بازی در میانه هفته برگزار می شود.

ذوالفقاری در خصوص حل شدن اختلاف میان کیانی و احمدزاده گفت: به هر حال فوتبال است و درگیری در آن زیاد است. حتی در تمرینات نیز ممکن است از این درگیری ها به وجود بیاید و خیلی زود هم حل شد. دیدید که این بازیکنان هم چطور در کنار هم بودند و هیچ اختلافی در تیم وجود ندارد.

وی همچنین اضافه کرد: اگر بتوانیم از سد پرسپولیس بگذریم، این هفته به صدر جدول می رسیم و با یک شرایط خوب برای بازیهای بعدی آماده می شویم. تمام هدفمان در این دیدار پیروزی است،‌ اگرچه پرسپولیس هم با توجه به 2 برد اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی دارد. با خوردبین صحبت کردم و دو برد اخیر پرسپولیس درآسیا  را به آنها تبریک گفتم. ضمن اینکه تعامل خوبی میان این 2 نماینده ایران در آسیا وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)