سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: نمی توانم بگویم که تراکتوری ها طرفدار استقلال هستند چون درست نیست.

ایوب ذوالفقاری در رابطه با برتری تراکتورسازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: ما به این پیروزی نیاز داشتیم و خدا را شکر که به دست آوردیم. مقابل پرسپولیس ما را خلع سلاح کرده بودند اما دیروز با غیرت مثال زدنی بازیکنان برنده شدیم. ما چند بازیکن مصدوم داشتیم که دیروز هم با غیرت بازی کردند. به خاطر کمبود بازیکن مجبور هستیم که از تمام بازیکنان استفاده کنیم.

وی افزود: با این پیروزی که به دست آوردیم، به کسب قهرمانی بار دیگر امیدوار شدیم. ما تا روز آخر تلاش می کنیم و هیچ وقت ناامید نیستیم. انسان به امید زنده است و ما هم تلاش خود را می کنیم. البته مشکلاتی داریم اما سعی می کنیم با موجودیت خود همین نتایج را ادامه دهیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی در واکنش به اظهارات آذری، مدیرعامل ذوب آهن که اعلام کرده احتمال تغییر نتیجه وجود دارد و به نظر می رسد این موضوع به محرومیت مهدی کیانی مربوط است، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست. کیانی در بازی قبلی که 2 اخطار گرفت، اخراج شد و دیگر اخطارهای او حساب نمی شود. ما برای حضور این بازیکن از سازمان لیگ استعلام گرفتیم و بازی کردن او قانونی بوده است.

ذوالفقاری در پایان در پاسخ به این سوال که تراکتورسازان امروز طرفدار استقلال هستند تا به پرسپولیس نزدیک تر شوند، گفت: اینطور نیست. ما کار خودمان را می کنیم و به نتایج دیگر تیمها کاری نداریم. الان هم نمی توانم بگویم که تراکتوری ها طرفدار استقلال هستند چون درست نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)