مرجع خبری پرسپولیس : هواداران ذوب‌آهن با امضاء طوماری برخورد رییس جمهور با آنچه که برخورد سلیقه‌ای علی سعیدلو در ورزش باشگاهی ایران خوانده‌اند را خواستار شدند .

 

علی سعیدلو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی شنبه شب در جشن پیراهن تیم سپاهان حاضر شد و ظاهرا این موضوع هواداران ذوب‌آهن را عصبانی کرده است و آنها در نامه‌ای خطاب به رسانه‌ها از شخص رییس جمهور خواسته‌اند تا به سلیقه‌ای عمل کردن سعیدلو در ورزش باشگاهی پایان دهد.

هواداران ذوب آهن از عدم توجه سعیدلو به دعوت مسوولان و هواداران ذوب آهن در جریان مراسم تجلیل از 14 تیم قهرمان و نائب قهرمان ایران و آئین بهره برداری کامل از مجموعه ورزشگاه فولاد شهر گلایه شدید کرده و از رییس جمهور پرسیده‌اند که آیا حضور سعیدلو در مراسم جشن پیراهن یک باشگاه خاص در آغاز یک فصل ورزشی مهم تر از تجلیل از 450 ملی پوش و تیم های قهرمان جهان و تیم های آسیایی و قهرمانان کشور است؟

هواداران تیم ذوب آهن با بیان اینکه حساسیت و تشنج به وجود آمده در استان را چه کسی پاسخ می دهد؟ اعلام کرده‌اند: آقای سعیدلو در حالی هفته گذشته در هیات دولت از عملکرد خود در جمع وزیران سخن گفته که نیمی از این افتخارات به بازیکنان، ملی پوشان و تیمهای باشگاه ذوب آهن باز می گردد و ایشان در سفر به استان، حتی حاضر به رویارویی با هواداران و پاسخ دادن به این شبهات نشده است.

رئیس سازمان تربیت بدنی شنبه شب با حضور در اصفهان در جشن پیراهن و معرفی بازیکنان تیم سپاهان حضور یافته بود، در حالی که هواداران ناراضی ذوب آهن در فرودگاه شهید بهشتی و ورزشگاه نقش جهان موفق به گفت‌وگو با وی در این خصوص نشده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)