مرجع خبری پرسپولیس : مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی با برتری برابر ذوب آهن اصفهان به مرحله یک چهارم پایانی مسابقات جام حذفی راه یافت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از ساعت 14:30 امروز در حضور نزدیک به 5 هزار تماشاگر ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان با نتیجه سه بر دو برابر میزبان خود به برتری رسیده و راهی مرحله بعد شدند.

 

در این بازی ابتدا فرشید طالبی در دقیقه 7 ذوب آهن را پیش انداخت اما مازیار زارع با گل دقیقه 17 خود از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی  کشاند. محمد حسینی در دقیقه 55 روی یک ضربه کرنر مجددا برتری را از آن ذوب آهن کرد اما تنها 4 دقیقه بعد امیرحسین فشنگچی روی یک ضربه شروع مجدد غافل گیر کننده با پاس پادامکی بار دیگر کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند . اما آخرین گل بازی سهم پرسپولیسی ها بود و مازیار زارع با یک شوت سهمگین در دقیقه 77 گل دوم خود و گل سوم و برتری پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد.

پس از این نتیجه نیز دو تیم موقعیت های فراوانی برای گلزنی داشتند که هیچ کدام به نتیجه نرسید و پرسپولیس با برتری سه بر دو برابر ذوب آهن راهی مرحله بعدی جام حذفی شد.

گل اول ذوب آهن در شرایطی به ثمر رسید که بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند توپ  از خط دروازه عبور نکرده است. قضاوت این مسابقه بر عهده سعید مظفری زاده بود که به حسین ماهینی ، ماچادو و شهاب گردان از ذوب آهن و جواد کاظمیان و ممدوتال از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس در مرحله بعد باید به مصاف برنده مسابقه استقلال و سایپامهر کرج برود و احتمال رخ دادن دربی 73 در فصل جاری جام حذفی بسیار زیاد است.

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی، مجتبی شیری(محمد نوری 61)، علیرضا نورمحمدی، مامادوتال، سامان آقازمانی(علیرضا محمد 61)، مازیار زارع، علی کریمی، حسین بادامکی، امیرحسین فشنگچی، جواد کاظمیان(محمد منصوری 92) و غلامرضا رضایی.

سرمربی : حمید استیلی

ترکیب ذوب آهن : شهاب گردان، سیدمحمد حسینی، فرشید طالبی، حسین ماهینی، علی احمدی، محمد صلصالی، اسماعیل فرهادی(داود حقی 88)، دسوزا(پیام صادقیان 88)، هوگو ماچادو( هوارملا محمد 72)،  محمد قاضی و ایگور کاسترو

سرمربی : منصور ابراهیم زاده

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)