تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیدار دوستانه مقابل همشهری خود ذوب آهن اصفهان متحمل شکست سنگین شد.

ایرنا، در این دیدار که عصر دوشنبه در زمین چمن مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس اصفهان برگزار شد، تیم ذوب آهن با نتیجه چهار بر دو سپاهان را شکست داد.

گل های تیم ذوب آهن را ˈاسماعیل فرهادیˈ ، ˈپیام صادقیانˈ ، ˈمهدی رجب زادهˈ و ˈ صادق بارانی ˈ به ثمر رساندند و برای تیم سپاهان ˈفرشید طالبیˈ و ˈ جهان آریاˈ گلزنی کردند.

این دیدار دوستانه با هدف آماده سازی دو تیم برای ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور و به منظور بازگشایی زمین چمن مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس اصفهان انجام شد.

تماشاگران تیم سپاهان در حاشیه بازی تدارکاتی امروز تیم خود مقابل ذوب‌آهن، با سر دادن شعارهایی علیه سپهر حیدری، از او به دلیل گلزنی‌اش در دیدار 4 فصل پیش سپاهان – پرسپولیس انتقاد کردند.

سپهر حیدری، بازیکن اصفهانی سابق تیم فوتبال پرسپولیس که گل قهرمانی چند فصل پیش این تیم پایتخت را به ثمر رساند، در بازی امروز ذوب‌آهن مقابل سپاهان با واکنش تماشاگران این تیم اصفهانی مواجه شد.

حیدری زمانیکه قصد بیرون آمدن از زمین سپاهان را داشت، با شعارهای تماشاگران علیه خودش مواجه شد. البته حیدری به این شعارها واکنشی نشان نداد و تنها پیراهن ذوب‌آهن را در این حین بوسید.

با وجود اینکه زمین محل برگزاری مسابقه ظهر امروز مشخص شده بود، تماشاگران استقبال خوبی از مسابقه به عمل آورده بودند و نزدیک به 600 نفر از تماشاگران برای تماشای این بازی به ورزشگاه فردوس اصفهان رفته بودند.

با وجود اینکه ذوب‌آهن در هر دو نیمه این بازی با ترکیب اصلی بازی کرد اما سپاهان در نیمه دوم بازی با ترکیبی از بازیکنان جوان خود به میدان رفت.

تعویض‌های فرهاد کاظمی در این مسابقه نشان داد که او به پیروزی در این دیدار تدارکاتی در کنار کار کیفی بازیکنانش نیز می‌اندیشد.

اکبر ایمانی، بازیکن سپاهان در دقیقه 80 بازی مصدوم شد اما با این وجود کرانچار ترجیح داد به جای او هیچ بازیکنی را به میدان نفرستد زیرا سایر بازیکنان تیمش آمادگی حضور در ترکیب را نداشتند.

ذوب‌آهن با پیروزی مقابل سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس، روز دوشنبه آینده با انگیزه بسیاری به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)