مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اشاره به تمایل نداشتن علی دایی برای همکاری با سرپرست این باشگاه، گفت: حمید استیلی بر اساس مفاد صورتجلسه روز دوشنبه کمیته فنی، واجد شرایط سرمربیگری پرسپولیس است.

 

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره پاسخ علی دایی به نظر کمیته فنی، گفت: در نامه آقای دایی مشخص است که تمایلی به همکاری ندارند، بنابراین حمید استیلی شایستگی مربیگری فصل آینده را دارند. رای و تصمیم کمیته فنی باشگاه کاملا مشخص است و دایی به عنوان سرمربی انتخاب شدند، مشروط به عملکرد در چارچوب قوانین باشگاه و همکاری با سرپرست باشگاه.

 

وی افزود: رای ما کاملا شفاف و منطقی است و صورتجلسه‌ای هم که روز دوشنبه تنظیم و منتشر شد بسیار جامع و کامل بود و ما آن را برنامه کارمان قرار دادیم.

با این وجود نامه دایی و به عبارتی پاسخ دایی بیانگر این موضوع بود که با باشگاه همکاری نخواهند داشت و براساس مفاد همان صورتجلسه باید با حمید استیلی مذاکره شود و صلاحیت برخورداری عنوان سرمربی گری تیم پرسپولیس برای سال آینده را دارند.

 

سخنگوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت‌های نماینده تام الاختیار علی دایی مبنی بر اینکه تصمیم کمیته فنی مدیریتی بوده است، اظهار داشت: در مورد اظهار نظر ایشان و افراد دیگری که به عناوین مختلف اظهاراتی را داشتند، باید اعلام کنم ما با توجه به پیشینه فعالیت‌هایمان که به عنوان بازیکن و مربی، جمعا بیش از 35 سال است و جایگاه اجتماعی که داریم به خودمان و خانواده‌مان این اجازه را نمی‌دهیم که افرادی روی نظرات ما دخالت کنند، یا بخواهیم بازیچه قرار بگیریم و کسانی بتوانند نظراتشان را به ما تحمیل کنند.

 

وی افزود: ما بیش از 22 ساعت در باشگاه دور یک میز نشستیم، مذاکره کردیم، بحث کردیم، مطالعه کردیم و به اشکال مختلف برنامه‌های عزیزان مورد نظر را مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت به جمع بندی رسیدیم که طی صورتجلسه ای آن را اعلام کردیم. اگر چنانچه نظرات کمیته فنی مورد تائید برخی افراد نیست، من فکر کنم این مشکل ما نیست و خودشان باید به قضاوت افکار عمومی جامعه و به پیشینه ما مراجعه کنند.

 

بیژن ذوالفقارنسب تصریح کرد: ما اعضای کمیته فنی توکلمان به خدا بوده و بر اساس دانش، تجربه و اطلاعاتی که داشتیم این تصمیم را اتخاذ کردیم و در هر مرجعی هم که لازم باشد، قاطعانه می توانیم پاسخگوی نظراتمان باشیم.

 

وی درباره نقش مدیریت باشگاه در روند تصمیم گیری این کمیته،‌ تاکید کرد: من به واقع باید به باشگاه پرسپولیس تبریک بگویم، برای داشتن حبیب کاشانی، این مدیر محترم. حقیقت امر این است که جدای از همه شایعات و حرف و حدیث‌ها بهترین آزمایش برای من بود که بیشتر و بهتر ایشان را بشناسم و حالا به جرات اعلام می‌کنم در رابطه با تصمیم گیری‌های ما نه فشاری وجود داشت نه کوچکترین توصیه و اظهار نظری کردند. من خیلی خوشحالم که جلسات ما در آزادی کامل و در یک آرامش فکری برگزار شد و نه کاشانی که هیچک‌س دیگری هم در مورد انتخابمان دخالت نداشتند.

 

سخنگوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره شایعاتی و تحلیل‌هایی که گزینه کمیته فنی از قبل مشخص شده بود، اظهار داشت: انتخاب و رای کمیته فنی به خودی خود، پاسخگوی این شایعات بود و گمان نمی‌کنم توضیحی پاسخی بهتر از رای کمیته فنی وجود داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود: من اعتقاد دارم در تمامی دنیا و در همه باشگاه ها، مهمترین اصل، تعامل، همکاری سرمربی با مدیریت باشگاه است و این مساله، محور اصلی تمامی برنامه هاست. با این حال آقای دایی این تعامل را نپذیرفتند و من به شخصه بسیار متاسفم که ایشان به نوعی عدم همکاری خودشان را اعلام کردند.

 

ذوالفقار نسب در خصوص انتقاد گزینه‌های دیگر و اینکه آیا این کمیته خودش را برای این انتقادات آماده کرده بود، تاکید کرد: به هر صورت عزیزانی که آمدند واقعا جزو گزین‌های بسیار صالح و مورد اعتماد جامعه ورزش ما هستند و برنامه های آنها بسیار مفید و خوب بود. بر اساس یررسی‌هایی که داشتیم باید به ترتیب اولویت‌بندی می‌کردیم که اولویت ما با علی دایی، سپس آقای استیلی و درخشان بود.

 

وی تصریح کرد: به واقع، تصمیم و انتخاب سختی هم بود. با این وجود همانطور که قبلا اعلام کردم ما بیش از 20 ساعت نشست گروهی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم. در اولویت نبودن دیگر گزینه ها به ضعف‌شان نیست. اگر چنانچه گزینه ای عکس العمل نشان دهد، طبیعی است و حتما تحت شرایطی است و قطعا همه این عزیزان جایگاه خودشان و مقبولیت اجتماعی را دارند و به هیچ وجه با این مباحث از جایگاه آنها کاسته نخواهد شد.

 

سخنگوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس همچنین درباره برنامه‌های آتی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، گفت: این بر می‌گردد به مدیریت باشگاه و سرمربی تیم. نقش ما نقش مشاوره ای و نظارتی است و اگر از ما بخواهند ما با کمال میل حضور خواهیم یافت و نظر کارشناسی مان را ارائه خواهیم داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)