به پرسپولیس شوک وارد می کنند اما معلوم نیست مثبت یا منفی!

مرجع خبری پرسپولیس : عضو پيشين كميته فني پرسپوليس گفت: مشكلات پرسپوليس بسيار بيشتر و فراتر از آن است كه تغيير مدير عامل و هيات مديره در آنها تغييري ايجاد كند.

 

بيژن ذوالفقارنسب درباره انتخاب اعضاي جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس، اظهار كرد: مشكلات پرسپوليس بسيار بيشتر و فراتر از آن است كه اين اشخاص بتوانند تغييري در آن ايجاد كنند.

در اصل ماهيت و تركيب اعضاي هيات مديره پرسپوليس توان برطرف كردن مشكلات پرسپوليس را ندارد.

 

وي در ادامه با بيان اين كه براي بررسي عملكرد هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس بايد صبر كرد، گفت: سياست جديدي براي مديريت دو باشگاه بزرگ ايران به كار گرفته شده است و بر اين اساس تركيبي از افراد ورزشي و غير ورزشي در هيات مديره پرسپوليس انتخاب شدند. بايد صبر كرد و برنامه‌ها و عملكرد مديريتي اين گروه را بررسي كرد و درباره آن‌ها نظر داد.

 

ذوالفقارنسب همچنين درباره انتخاب محمد رويانيان به عنوان مدير عامل باشگاه پرسپوليس خاطر نشان كرد: من از ايشان شناخت مديريتي و ورزشي ندارم، اما آنچه مهم است اين است كه حيطه ورزش يك حيطه فرهنگي و اجتماعي است و اميدوارم مدير عامل جديد پرسپوليس با روحيات و خصوصيات فرهنگي، ورزشي و اجتماعي بتواند در اين باشگاه نقش آفريني كند.

 

وي در ادامه با بيان اين كه مطمئن هستم انتخاب اعضاي جديد هيات مديره در تيم پرسپوليس شوك وارد مي‌كند، تصريح كرد: در وارد شدن شوك به تيم هيچ شكي ندارم، اما نمي توانم بگويم اين شوك مثبت خواهد بود يا منفي. در مجموع تنها اميدوار هستم كه در اين مقطع زماني حضور اين اعضا در تيم مثمرثمر باشد.

 

عضو پيشين كميته فني پرسپوليس در ادامه درباره حضور علي پروين در جمع هيات مديره جديد باشگاه گفت: پروين چند دوره در هيات مديره پرسپوليس حضور داشته است و براي اين كار فرد كم تجربه‌اي نيست، اما آنچه مهم است، كارايي و نقش آفريني او در تيم است كه بايد مفيد باشد.

 

وي در پايان با بيان اين كه اعتقاد دارد هيات مديره جديد پرسپوليس بايد از كادر فني اين تيم حمايت كنند، افزود: به نظر من بايد مدير عامل و هيات مديره جديد پرسپوليس با حمايت از كادر فني و برطرف كردن نيازها و مشكلات تيم اين كادر را تقويت كرده و به تيم كمك كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)