پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اختلاف سه امتیازی که این تیم با استقلال صدرنشین دارد، قابل جبران است.

پایان رأفت در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بعد از رفتن گل‌محمدی کسی انتظار نداشت پرسپولیس با اوسمار خوب نتیجه بگیرد، ولی خوشبختانه این مربی نتایج خوبی گرفت و پرسپولیس می‌تواند دوباره قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند. فعلاً رقابت بین سه تیم ادامه دارد، ولی اگر پرسپولیس در چند بازی حساس امتیاز از دست نمی‌داد الان با اختلاف شش هفت امتیاز صدرنشین بود.

وی در مورد اینکه آیا اختلاف سه امتیازی با استقلال برای پرسپولیس قابل جبران است، تصریح کرد: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و شما دیدید که فصل گذشته سپاهان مقابل ملوان امتیاز از دست داد و پرسپولیس از این فرصت استفاده کرد. پرسپولیس 9 بازی مهم دیگر دارد و باید بداند که اگر غفلت کند جریمه خواهد شد. اختلاف سه امتیازی با استقلال هم قابل جبران است ولی آنچه اهمیت دارد این است که پرسپولیس در بازی‌های بعدی راحت امتیاز ندهد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: اگر پرسپولیس در نیم‌فصل اول با مشکل مهاجم مواجه نبود و دو سه مهاجم خوب و باکیفیت داشت قطعاً الان صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر بود. البته حالا با بازگشت آل‌کثیر و جذب بازیکنی مثل اورونوف شرایط بهتر شده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس راجع به مصدومیت علیرضا بیرانوند هم گفت: طبیعتاً نبودن این گلر باتجربه به سود پرسپولیس نیست، ولی امیدوارم جانشین بیرانوند بهترین عملکرد را داشته باشد.

رأفت همچنین در واکنش به انتخاب جواد نکونام به‌عنوان بهترین مربی سال 1402 در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی فصل گذشته سه جام برای پرسپولیس آورد و بدون شک بهترین مربی سال گذشته بود. نظرسنجی در این برنامه‌ها را نباید زیاد جدی گرفت، چون این برنامه‌ها معمولاً شو اجرا می‌کنند و نمی‌توان آنها را جدی گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)