پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربیان و تیم‌ها ترس از باختن دارند به همین علت دنبال برد با گل‌های کمتر هستند تا در کورس رقابت با حریفان بمانند.

پایان رأفت در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط پرسپولیس در روزهای اخیر اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس شرایط خوبی دارند. بعد از اتفاقاتی که برای مدیریت استقلال رخ داد این حدس و گمان ایجاد شد که مدیرعامل پرسپولیس هم تغییر کند، اما این اتفاق رخ نداد. اعتراض در زمینه مالی و محل تمرین همیشه بوده است، اما این مسائل پیش افتاده حل می‌شود. تیم پرسپولیس با این همه هوادار یک زمین تمرین درست و حسابی ندارد و این اتفاق خوبی نیست. البته بازیکنان به این شرایط عادت کرده‌اند و تلاش خود را می‌کنند تا نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال بگیرند.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: ملوان همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس در انزلی خوب بازی می‌کند. همچنین بازیکنان ملوان دوندگی بالایی دارند و فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهند به همین علت پرسپولیس بازی سختی دارد. اما سرخپوشان محکوم به برد در این بازی هستند تا صدر جدول را حفظ کنند.

وی افزود: تمرکز، دوندگی بالا و باهوش بازی کردن برگ‌های برنده این بازی هستند و هر تیمی که این ۳ فاکتور را داشته باشد، با دست پر زمین را ترک خواهد کرد. هر ۲ تیم هواداران زیادی دارند و بازی بدون تماشاگر کار را برای آن‌ها سخت می‌کند. متأسفانه نبود تماشاگر باعث شده که کیفیت مسابقات و همچنین بازیکنان پایین بیاید، اما بازیکنان به این موضوع عادت کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: مربیان و تیم‌ها ترس از باختن دارند به همین علت آن‌ها به دنبال برد با گل‌های کمتر هستند تا در کورس رقابت با حریفان بمانند. این موضوع نه تنها برای تیم پرسپولیس بلکه در بازی همه تیم‌ها مشاهده می‌شود که در ابتدا به دنبال نباختن هستند و بعد از آن موقعیت گیر بیاورند تا گل بزنند. تیم‌های فوتبال جلوی پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند و سرخپوشان باید تغییر تاکتیک و سیستم بدهند تا با نفرات زیادی در محوطه جریمه حریفان ظاهر شوند و گل بزنند. البته پرسپولیس با این شرایط هم صدرنشین لیگ برتر فوتبال است.

رأفت در پایان با اشاره به اینکه باید برای آینده فوتبال ایران فکر اساسی شود، خاطرنشان کرد: در آستانه مسابقات جام جهانی هستیم و تماشای فوتبال باعث شور و شوق مردم می‌شود و مسئولان باید فکری به حال فوتبال کشورمان کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)