باوجودی که لواندوفسکی با سران بایرن به توافق رسیده تا در فصل آینده به این تیم منتقل شود، گواردیولا تردیدهای زیادی درمورد او دارد و ازهمین رو رئالی هادر صدد جذب او برآمده اند.

سران باشگاه رئال مادرید در نظر دارند تادر بازار نقل و انتقالات زمستانی برای جذب روبرت لواندوفسکی دست به کار شوند. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس ، این بازیکن لهستانی با سران بایرن به توافق رسیده تا در پایان رقابتهای این فصل به این تیم برود؛ چرا که با اتمام قرارداد او با دورتموند، او قادر خواهد بود تا به عنوان بازیکن آزاد به بایرن برود ولی این روزها گواردیولا تردیدهای زیادی در مورد او دارد و بدین ترتیب روند انتقال او را متوقف کرده است.

سران رئال از این موضوع اطلاع دارند و از همین رو او را زیر نظر دارند. اگر روند ناکامی بنزما در گلزنی ادامه یابد ، سران باشگاه کهکشانی برای جذب لواندوفسکی در بازار زمستانی دست به کار خواهند شد. البته در صورتی که این انتقال نهایی شود، لواندوفسکی قادر نخواهد بود تا در لیگ قهرمانان اروپا برای رئال بازی کند، چرا که برای دورتموند دردو بازی به میدان رفته است.

قیمت او نیز، نکته جالب توجهی است. از آنجایی که قرارداد او در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید، او قادر خواهد بود تا با مبلغی در حدود 10 تا 12میلیون یورو به رئال برود. او بازیکنی است که فصل گذشته در 56 بازی 39 گل به ثمر رسانده .

سران باشگاه دورتموند هم تمایل زیادی دارند تا در صورت فروش لواندوفسکی ، او را به تیمی غیرآلمانی بفروشند. سران رئال در تابستان نیز برای جذب لوا ابراز تمایل کرده بودند و فلورنتنیو پرس در رختکن برنابئو بااو صحبت کرده بود.

از سوی دیگر فالکائو هم زیر ذره بین سران رئال است.در قرارداد او با موناکو بندی قرار دارد که هرزمان که بخواهد به رئال برود، می تواند بدون مانعی این کار را انجام دهد. جذاب ترین گزینه برای رئالی ها سرخیو آگوئرو است. این ستاره آرژانتینی رویای فلورنتینو پرس برای تابستان آینده است. رئالی ها در سال 2011 نیز تا آستانه جذب او پیش رفته بودند ولی سران اتلتیکو پا روی این توافق گذاشته و این ستاره آرژآنتینی راه چاره ای به جز انتقال به سیتی نیافت.خود آگوئرو بعد از بازی فصل  گذشته رئال-سیتی گفته بود:« اگر رئالی ها به من ابراز تمایل کرده بودند، من الان آنجا بودم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)