سفید پوشان مادرید این فصل پس از 6 بازی تنها یک تساوی داشته اند و امیدوارند با شکست همشهری به صدر جدول برسند.

 

انتظار می رود تا گرت بیل با پشت سر گذاشتن مصدومیت اش که در هنگام گرم کردن پیش از بازی برابر ختافه گریبانگیرش شده بود بتواند نخستین دربی اش دراسپانیا را تجربه کند.

این گران ترین خرید تاریخ فوتبال دو دیدار اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد اما سه شنبه شب به تمرینات کامل تیمی بازگشت.

با بازگشت بیل به ترکیب رئال و پیروزی شیرین برابر الچه در آخرین ثانیه های بازی کهکشانی ها با اعتماد به نفس هر چه بیشتر آماده دربی شنبه شب خواهند شد.

پسران کارلو آنچلوتی در دیدار برابر الچه موفق شدند در آخرین لحظات بازی به لطف گلزنی کریستیانو رونالدو به پیروزی ارزشمندی برسند تا همچنان با دو امتیاز اختلاف کمتر به تعقیب بارسلونا رقیب اصلی شان در لالیگا ادامه دهند.

در سوی دیگر اتلتیکو مادرید با برد 2-1 سه شنبه شب برابر اوساسونا ششمین پیروزی این فصل از شش بازی را کسب کرد و آنها نیز امیدوارند همچنان به این رکورد فوق العادشان در دربی این فصل مادرید ادامه دهند.

آنها مصاف اخیرشان برابر رئال مادرید را در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری را بردند اما هنوز نتوانسته اند در لیگ برابر رقیب همشهری از سال 1999 به بعد طعم پیروزی را بچشند.

بنابراین دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید تلاش خواهد کرد تا شنبه شب به روند 23 بازی بدون پیروزی در لیگ برابر رئال مادرید پایان دهد ضمن اینکه شروع بسیار خوب شان در لیگ را حفظ کنند.

رئالی ها در این جدال تماشایی نیاز دارند تا دیگو کستا مهاجم گلزن آماده این روزهای اتلتیکو مادرید را متوقف کنند اگر می خواهند هر سه امتیاز شنبه شب را مال خود کنند چرا که این مهاجم 24 ساله برزیلی شش و هفتمین گل این فصلش را در پیروزی وسط هفته تیمش به ثمر رسانده و بسیار آماده نشان می دهد.

ژابی آلونسو هافبک رئال مادرید قطعا به دلیل مصدومیت این دربی را از دست خواهد داد؛ در حالی که آدریان نیز برای تیم میهمان نمی تواند به میدان برود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)