بازیکنان مادریدی حاضر در مراسم آماده‌سازی شام کریسمس تصمیم گرفتند این پیغام را به مورینیو برسانند که این باشگاه هرگز تسلیم نخواهد شد.

  •  
  •  
  •  

برخی از بازیکنان بومی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو جمع شدند تا مراسم شام کریسمس را که جمعه هفته آینده در این ورزشگاه برگزار می‌شود، ترتیب ببینند. در جو همدلانه اسطوره‌های سفیدپوشان درباره وضعیت بازی در باشگاه مادرید و صحبت‌های اخیر مورینیو در خصوص غیرممکن بودن رسیدن به قهرمانی در لالیگا صحبت شد.

آنها به جای حمایت از سخنان مربی، آن را محکوم کردند. کسانی که حاضر بودند، حرف‌های زیادی برای گفتن درباره سخنان سرمربی پرتغالی داشتند.

یکی از بازیکنان سابق رئال مادرید که حرف‌های مورینیو را اشتباه می‌دانست، در این خصوص گفت: او نمی‌تواند در حالی که هنوز بیش از نیمی از مسابقات لیگ باقی مانده است، از رقابت دست بکشد. هرگز چنین طرز تفکری در باشگاه وجود نداشته است.

همچنین در این جمع در ابن باره صحبت شد که اگر بارسلونا 13 امتیاز با رئال اختلاف دارد، معلوم نیست که نیم‌فصل دوم این امتیازات را از دست ندهد.

این بازیکن تأکید کرد: در این باشگاه هرگز تا سوت آخر مسابقات دست از تلاش نمی‌کشیم.

اسطوره‌های باشگاه آگاه هستند که وضعیت لیگ بسیار دشوار است اما این صحبت مورینیو را که «قهرمانی عملا غیرممکن شده» نمی‌فهمند.

آنها بر روی حضور فلورنتینو پرز در شام کریسمس برنامه‌ریزی می‌کنند، زیرا می‌خواهند پیغام سران باشگاه را در پاسخ به مورینیو اعلام کنند، «یکی از اصول رئال مادرید این است که هرگز تسلیم نمی‌شود».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)