مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت گفت: بازی ما و پرسپولیس حساسیت خاصی ندارد و دو تیم فقط برای کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کنند.

صادق رئیسی‌کیا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دیدار راه‌آهن مقابل پرسپولیس و حساسیت‌های این بازی در مورد اتفاقاتی که ابتدای فصل بین این دو باشگاه رخ داد، اظهار داشت: این بازی حساسیت خاصی ندارد، بازیکنان راه‌آهن باید ثابت کنند که می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه بگیرند و در حالی که همه جوانب کار و زیرساخت‌ها برای آنها فراهم است همدل و همسو برای کسب نتیجه تلاش کنند.

وی ادامه داد: این بازی فقط 3 امتیاز دارد و تمام تلاش خود را می‌کنیم که به این مهم دست یابیم تا از انتهای جدول فاصله بگیریم. برای پرسپولیس هم همین‌گونه خواهد بود. آنها می‌خواهند با کسب 3 امتیاز به صدر جدول برسند، ما هم تمام هم و غم خود را می‌گذاریم تا در دو بازی آینده نتایج لازم را کسب کنیم و در پایان نیم فصل اول از انتهای جدول فاصله بگیریم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت در خصوص اینکه چقدر احتمال می‌دهد مقابل پرسپولیس به برتری برسد، یادآور شد: ما مقابل تیم‌های بزرگ همچون سپاهان و استقلال خوب بازی کردیم، بر حسب یک اتفاق از استقلال دو گل خوردیم، ما در ورزشگاه تختی که ورزشگاه خانگی ما است از مزایای خوبی بهره می‌بریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم بهره لازم را از این موضوع ببریم.

رئیسی‌کیا در مورد اینکه در پایان دیدار استقلال و نفت آبی‌پوشان به چمن ورزشگاه تختی ایراد گرفتند تأکید کرد: عادت معمول شده است که وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد می‌خواهیم اسباب و عللی را فراهم کنیم و به دنبال عذر و بهانه هستیم البته چمن ورزشگاه تختی در ابتدا که تحویل گرفته بودیم از هم اکنون مناسب‌تر بود، در هر حال میزبانی حق باشگاه‌های تهرانی است و ورزشگاهی هم به جز تختی وجود ندارد. در بدترین شرایط این ورزشگاه از ورزشگاه‌های خارج از تهران مناسب‌تر است. تختی زمین بدی ندارد. چمن این ورزشگاه از اکباتان بهتر است و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت در مورد اتفاقاتی که در خصوص برخی بازیکنان این تیم از جمله پیروز قربانی و سامان آقازمانی به وجود آمده یادآور شد: این اتفاقات در تیم طبیعی است. معلم زمانی تصمیم  می‌گیرد که شاگردش روی نیمکت بنشیند. پیروز قربانی هم در مورد نیمکت‌نشینی‌اش حرف داشت البته نه به این منظور که اعتراض کند بلکه گفته بود به علت اینکه سابقه نداشته تاکنون روی نیمکت بنشیند با اجازه سرمربی اردو را ترک کرد.

وی در مورد اینکه پس از این اتفاق و بازی با استقلال خوزستان باشگاه اجازه حضور قربانی در تمرینات را نداد و او را احضار کرد، یادآور شد: ما او را صدا کردیم و با او صحبت کردیم آن هم به این دلیل که انسجام و هماهنگی بین بازیکنان به وجود آید حالا هم می‌بینید اقدامات باشگاه در همین جهت بوده و پیروز قربانی در تمرینات حاضر می‌شود.

رئیسی‌کیا در مورد سامان آقازمانی یادآور شد: درباره سامان هم وضعیت به همین ترتیب است. تا جایی که کادر فنی مدیریت کند ما ورودی به این مسائل نمی‌کنیم. اگر نیاز باشد باشگاه به این مسئله وارد خواهد شد.

وی در مورد اینکه چرا ابراهیم‌زاده در چند کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی حاضر نشده است، خاطر نشان کرد: زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد توجه رسانه‌ها بیشتر می‌شود و سؤالات متداول‌تر صورت می‌گیرد، من در بازی استقلال خودم در رختکن بودم، ابراهیم‌زاده داشت با بازیکنان صحبت می‌کرد و زمانی که رسانه‌ها از او خواستند تا در کنفرانس حاضر شود او کریم قنبری را فرستاد.

رئیسی‌کیا در مورد مسائلی که در خصوص تغییر و تحولات در کادر مدیریتی باشگاه مطرح شده، گفت: هیئت مدیره اختیار دارد تا مدیرعامل باشگاه را هر زمانی که لازم دانست تغییر دهد همانطور که مدیرعامل باشگاه این اختیار را دارد تا سرمربی را تغییر دهد، هم اکنون که هیچ کدام از این موارد در برنامه کاری باشگاه نیست و به ما هم ابلاغ نشده تغییر کادر مدیریتی امر غیرعادی نیست.

وی در مورد اینکه نظرش درباره این تغییرات چیست تصریح کرد: من تحصیلات حقوق دارم و آشنایی با قانون تجارت دارم، این مسئله حق طبیعی هیئت مدیره می‌دانم مسئله خاصی نیست هر زمانی که آنها بخواهند این تصمیم را بگیرند و اجرا می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت در مورد اینکه آیا هیئت مدیره اولتیماتومی داده است، گفت: در باشگاه ما از این حرف‌ها وجود ندارد، ما برای خودمان برنامه‌ریزی می‌کنیم اما اولتیماتومی در کار نیست، آنچه که بین ما و بازیکنان مطرح شده این است که در دو بازی آینده تا پایان نیم‌فصل 4 امتیاز کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)