مدیرعامل باشگاه راه‌آهن (سورینت) گفت: با امیر قلعه‌نویی مذاکره‌ای نکرده‌ایم.

صادق رئیسی‌کیا در مورد رفتن علی دایی از تیم فوتبال راه‌آهن عنوان کرد: ما اعتقاد داریم کسی که دلش با ما نیست از تیم برود، وجود و سوابق افراد برای ما کاری نمی‌کند. آدم‌ها باید با دلشان فعالیت کنند. علاقه و همکاری برایمان مهمترین مسئله به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: قراردادی با دایی منعقد کرده بودیم و البته او پای این قرارداد نماند و با جای دیگر وارد مذاکره شد و علاقه داشت تا در تیم دیگری فعالیت کند.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا از علی دایی دلخور است، یادآور شد: اعتقاد و علاقه افراد مهمترین مسئله برای ماست. اعتقاد و باورها،‌ مسائل تربیتی و فرهنگی است که در وجود افراد نهادینه شده است. من مدیرعامل نمی‌توانم در این زمینه کاری انجام دهم و در حوزه مدیریتی من نیست.

رئیسی‌کیا در مورد اینکه قبول دارد، کار علی دایی حرفه‌ای نبوده تصریح کرد: در این مورد باید کارشناسان و مردم اظهار نظر کنند. علاقه‌ای نداریم به مسئله‌ای که پشت سر گذاشته‌ایم بپردازیم. متاسفانه این مسئله در فوتبال ما عادی شده و کسی هم جلوی آن را نمی‌گیرد. ما حرفه‌ای کار می‌کنیم و صبح همان روز که با رفتن دایی موافقت کردیم عصر آن روز مربی خود را اعلام کردیم. وقت این را نداریم به کمیته انضباطی و مراجع دیگر اعتراض کنیم.

وی در مورد اینکه در این مدت با برخی از بازیکنان قرارداد بسته و برخی هم از تیم رفته‌اند، یادآور شد: به هر حال این خسارت داستانی است که به وجود آمده است. اگر کسی که پای برگه‌ای را امضا می‌کند به آن پایبند باشد این خسارت‌ها هم به وجود نمی‌آید. ما با بازیکنی کار می‌کنیم که اعتقاد و علاقه داشته باشد.

وی افزود: بازیکنان زیادی علاقه دارند که به باشگاه ما بیایند زیرا  پرداخت‌هایمان به موقع است و فکر نمی‌کنم در این زمینه مشکلی داشته باشیم. با بازیکنان صحبت می‌کنیم و در صورت توافق آنها را نگه می‌داریم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه آیا با امیر قلعه‌نویی برای سرمربیگری در راه‌آهن مذاکره کرده، خاطرنشان کرد: ما چند گزینه مدنظر داشتیم و در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم که با گزینه نهایی صحبت‌ها و توافقات‌مان را نهایی کنیم. عده زیادی از مربیان علاقه داشتند که به راه‌آهن بیایند اما ما گزینه‌هایی داشتیم که با آنها صحبت کردیم.

وی در مورد اینکه آیا معتقد است قلعه‌نویی علاقه داشته به راه‌آهن بیاید،‌گفت‌:‌ من این موضوع را نمی‌دانم باید از خود آقای قلعه‌نویی بپرسید. ما صحبتی با او نداشته‌ایم.

رئیسی‌کیا در مورد قرارداد ابراهیم‌زاده چه زمانی نهایی خواهد شد، گفت: وقت زیادی نداریم. باید برنامه‌های آقای ابراهیم‌زاده ظرف دو روز آینده بررسی شود. همچون قرارداد علی دایی در این قرارداد هم برنامه‌ها را خواهیم گرفت و علاوه بر قرارداد 40 صفحه از برنامه نیز با باشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد و کار کارشناسی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه آیا با این تغییرات باز هم برای قرار گرفتن در جزو 4 تیم برتر تلاش می‌کند، عنوان کرد: طبیعتا سعی می‌کنیم این اتفاق رخ دهد البته در این زمینه ممکن است بازیکنانی که جذب می‌کنیم تفاوت‌هایی داشته باشد. امکان دارد نتیجه بهتر بگیریم و یا شاید نتوانیم به این هدف دست یابیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)