مدیر عامل باشگاه راه‌ آهن تاکید کرد: از حالا به بعد حضور حمید استیلی به عنوان مالک راه‌آهن در این باشگاه قانونی نیست.

به گزارش تسنیم، صادقی رئیسی‌کیا پس از جلسه مزایده باشگاه راه‌ آهن در خصوص این جلسه گفت: پیرو آگهی روز گذشته روزنامه همشهری امروز جلسه مزایده باشگاه راه‌آهن از ساعت 14 تا 16 در محل ساختمان هلدینگ سورینت برگزار شد که تنها شرکت کننده در مزایده آقای بهنام ابوالقاسم‌پور به نمایندگی از حمید استیلی بود اما قیمت پیشنهادی ابوالقاسم‌پور با قیمت پایه مزایده که 12 میلیارد بود فاصله زیادی داشت و به همین دلیل مزایده برنده نداشت. من هم باید مراتب این مسئله را به استیلی اطلاع بدهم.

وی ادامه داد: من تازه چند لحظه است که از جلسه خارج شده‌ام و باید نتیجه جلسه را به استیلی ابلاغ کنم و بگویم که طبق دستور دادستانی آقای استیلی به عنوان مالک باشگاه حق ندارد دیگر هزینه‌ای را انجام بدهد و بقیه کارها پس ازمذاکراتی که بین دادستانی، شرکت سورینت، حمید استیلی و یا خریداران دیگر صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص اینکه آیا با این شرایط این تیم می‌تواند در هفته اول لیگ مقابل استقلال قرار بگیرد خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این بوده که تیم در شرایط مسابقه حفظ شود. من هم الان سر تمرین می‌روم تا با استیلی در این مورد صحبت کنم و واقعا نمی‌دانم دیگر چه اتفاقی می‌افتد.

رئیسی‌کیا درباره اینکه آیا حضور حمید استیلی در باشگاه راه‌آهن قانونی است یا خیر، تاکید کرد: حضور استیلی به عنوان مالک قانونی نیست اما ما برای اینکه بتوانیم تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم نفراتی را به عنوان بازیکن و مربی در هیئت فوتبال ثبت کردیم که یکی از آنها حمید استیلی است. ضمن اینکه باید از همین جا اعلام کنم که امسال تیم جوان و ارزانی را جمع و جور کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: استیلی زمانی که می‌خواست مالک باشگاه شود در جلسه با دادستانی تاکید داشت که با خرید باشگاه راه‌آهن می‌تواند آینده یک‌سری جوان را تامین کند اما حالا اتفاق دیگری رخ داده است. به هر حال حمید استیلی باید تمام هزینه‌هایی که انجام داده را به اطلاع دادستانی برساند تا به او برگردانند. البته مثل گذشته تیم فعلا در اختیار دادستانی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد این تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کند، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم مسئله مالکیت باعث خارج کردن تیم از لیگ برتر شود. اگر ما نتوانیم مسائل مالی و عملیاتی مرتبط با لیگ برتر را داشته باشیم آن وقت سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد اما در مورد مسئله مالکیت یک تیم را از لیگ برتر خارج نمی‌کند یعنی روابط فوتبالی ما این اجازه را نمی‌دهد.

رئیسی‌کیا در پایان در خصوص اینکه آیا دادستانی هزینه‌های حمید استیلی را پرداخت خواهد کرد، گفت: قرار است تا امشب ابلاغیه‌ای در این خصوص به دست‌مان برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)