پرسپولیس نیوز : مدبر عامل باشگاه راه‌آهن سورینت اعلام کرد مالک اصلی هواپیمای اختصاصی پرسپولیس این باشگاه و شرکت قشم ایر است.

صادق رئیسی‌کیا در خصوص مسئله مالکیت هواپیمای اختصاصی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس به صورت صددرصد مالک هواپیما نیست و این هواپیما در اختیار شرکت قشم‌ ایر و سورینت است. فقط اولویت پرواز این هواپیما با باشگاه پرسپولیس است، چون هواپیما به علت مسائل اقتصادی نمی‌تواند مختص یک ارگان باشد و باید در طول هفته در مسیر‌های مختلفی پرواز کند.

وی در پاسخ به این سوال که « آیا از سود پرواز این هواپیما چیزی به پرسپولیس می‌رسد یا خیر؟ » اظهار داشت: صحبت‌ها و توافقات در این مورد انجام شده و قرار است اگر باشگاه پرسپولیس بتواند پروازها را پر کند از تخفیفات و امکانات ویژه‌ای برخوردار شود.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت ضمن اشاره به این مسئله که حاضر هستند به دیگر باشگاه‌ها هم اید‌ه‌های اقتصادی بدهند، تصریح کرد: متولی افکار و ایده‌های اصولی و جالب اقتصادی پرسپولیس ما هستیم. ایده‌هایی مانند هواپیمای اختصاصی پرسپولیس هم بعد از جلسه با ما مطرح شد.

رئیسی‌کیا با اشاره به اینکه « خیّر کارآفرینی » که قرار است پول انتقال خلعتبری به پرسپولیس را بدهد باشگاه سورینت نیست، گفت: ما به صورت رسمی و در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردیم خواهان خرید تمام سهام پرسپولیس هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)