مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: در دیدارهایی که میزبان هستیم فقط ۱۰ درصد ورزشگاه را به حریفان می‌دهیم و دیگر مهم نیست آیا ۹۰ درصد خودمان پر می‌شود یا خیر.

 فارس، صادق رئیسی‌کیا پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: در آزادی موفق شدیم به پیروزی برسیم و 3 امتیاز بازی را کسب کردیم، حق میزبانی بر عهده ما است و با وجود اینکه به پیروزی رسیدیم میزبانی به عنوان یک اصل و قاعده حرفه‌ای باید رعایت شود، امکانات را در ورزشگاه اکباتان فراهم کردیم، می‌خواهیم نه تنها در بازی مقابل پرسپولیس و استقلال بلکه در تمام دیدارها در مکانی که سرمایه‌گذاری کردیم به میدان برویم.

رئیسی‌کیا بیان کرد: امروز تنها 5 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند و همین تعداد تماشاگر می‌توانستند به ورزشگاه اکباتان هم بیایند و هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آمد.

وی افزود: توانستیم توجه افراد تصمیم‌گیرنده را جلب کنیم و در این راستا به موفقیت رسیدیم، امروز به اتفاق نماینده سازمان لیگ به اکباتان رفتیم و ان‌شاءا… مجوز بازی در سورینت را می‌گیریم، اکباتان برای شرکت راه‌آهن است و ورزشگاه اختصاصی باشگاه ما سورینت نام دارد، در حال فراهم کردن مقدمات هستیم تا در دیدارهایمان در این ورزشگاه به میدان برویم.

رئیسی‌کیا در مورد اینکه اصرار داشتند در ورزشگاه اکباتان به مصاف پرسپولیس بروند، اظهار داشت: قرار نبود در ورزشگاه آزادی بازی کنیم اما اصراری که ما می‌کردیم معطوف به فصل آتی است، ضمن اینکه امروز هم می توانستیم در اکباتان میزبان باشیم، شورای تامین تصمیم گرفت در آزادی به میدان برویم و به نظر کارشناسان احترام گذاشتیم، امیدوارم در فصل آینده این مشکل دیگر به وجود نیاید.

وی افزود: یکی از آیتم‌هایی که باید رعایت شود این است که 10 درصد ورزشگاه را به هواداران تیم مهمان اختصاص دهیم، اینکه در 90 درصد دیگر چه شرایطی به وجود می‌آید مسئله‌ای است که مربوط به خودمان است و شاید آن جایگاه پر شود و شاید خالی بماند، در مورد اینکه قبلاً چه اتفاقاتی افتاده نظری نداریم و کار خودمان را با توجه به برنامه‌های آینده دنبال می‌کنیم، اصرار ما برای برگزاری دیدار با تیم‌های تهرانی یک فایده داشت و آن این است که شورای تامین تصویب کرده استادیوم تختی برای میزبانی‌ها در اولویت قرار گیرد، فکر می‌کنم تختی فقط اسکوبوردش مشکل دارد، ما می‌خواهیم از سال بعد در ورزشگاه خودمان به میدان برویم.

رئیسی‌کیا تاکید کرد: بر روی سایت خودمان اعلام کردیم که ورزشگاه سورینت که در منطقه 19 شهرداری تهران قرار دارد ورزشگاه اختصاصی ما شده است و در دیدارهای سال بعد و از خرداد ماه آماده برگزاری مسابقات است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)