پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تاکید کرد این باشگاه از حق میزبانی خود در بازی مقابل پرسپولیس و استقلال و هر مسابقه دیگری صرف‌ نظر نخواهد کرد و حاضر نیست در زمین دیگری غیر از اکباتان بازی کند.

به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، صادق رئیسی کیا در فاصله دوهفته مانده به بازی راه‌آهن – پرسپولیس که گفته می‌شود قرار است در استادیوم تختی برگزار شود گفت:«ما برابر استانداردهای ورزش حرفه‌ای و مقررات بین‌المللی روی حق میزبانی خودمان تاکید داریم و حاضر نیستیم در ورزشگاهی غیر از اکباتان با پرسپولیس بازی کنیم . این به هیچ وجه عادلانه نیست که یک تیم چند بازی خانگی خود را در ورزشگاه دیگری غیر از ورزشگاه خود برگزار کند این اقدام نه تنها هزینه مالی برای اجاره ورزشگاه و سایر مسائل به باشگاه وارد می‌کند بلکه از نظر فنی و نتیجه گیری نیز به ضرر تیم است که باشگاه راه‌آهن حاضر به پذیرفتن این هزینه‌ها و خسارات نیست.»

مدیر عامل باشگاه راه‌آهن معتقد است مطرح کردن مسائلی از قبیل امنیت مسابقه برای سلب حق میزبانی باشگاه‌ها، هیچ منطق ورزشی و فوتبالی‌ای نداشته و سنخیتی با روحیه پهلوانی و عدالت در ورزش ندارد:« ما معتقدیم هیچ گونه مشکل واقعی امنیتی برای برگزاری مسابقات وجود ندارد. مگر تماشاگری که در ورزشگاه آزادی یا تختی، بازی را به آرامی تماشا می‌کند در ورزشگاه اکباتان ناآرامی به وجود می‌آورد؟ به عقیده ما رفتار تماشاگران در همه ورزشگاه‌ها یکسان است و اگر همه متولیان مربوطه برگزاری مسابقات قضیه را خوب مدیریت کنند هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.»

رئیسی‌کیا در پایان گفت:«اگر قرار است تصمیماتی گرفته شود که هزینه‌ها و خسارات آن به باشگاهها وارد آید، تصمیم‌گیرندگان، خودشان هم هزینه‌هایش را بپردازند، هم هزینه‌های مالی‌اش را بدهند و هم خسارت‌های فنی‌اش را جبران کنند. ما که با صرف هزینه‌های بسیار، استادیوم و امکانات برگزاری مسابقات را برای باشگاه خود تامین کرده‌ایم، به هیچ وجه حاضر به پرداخت هزینه‌های تصمیمات غیرعادلانه و غیرورزشی نیستیم و روی حق خودمان ایستادگی می‌کنیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)