مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت گفت: دایی فرمانده تیم ما بود که نامش در فهرست مربیان راه‌آهن سورینت می‌درخشد.

صادق رئیسی‌کیا در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد بازی فردای راه‌آهن سورینت – پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی فقط به خاطر این حساس است که هر 2 تیم به دنبال کسب 3 امتیاز هستند و غیر از این حساسیت دیگری ندارد. باید حداقل 4 امتیاز از 2 بازی پایانی نیم فصل اول کسب کنیم چون این مسئله برای حیات فوتبالی ما بسیار تعیین است، ضمن اینکه می‌تواند جایگاه‌مان را در جدول بهبود بخشد.

وی در واکنش به انتقاداتی که در مورد کیفیت زمین تختی مطرح می‌شود، عنوان کرد: مسلماً زمین ورزشگاه تختی در مقایسه با ورزشگاه آزادی کیفیتی پایین دارد و هر کسی که این 2 ورزشگاه را با هم مقایسه می‌کند باید به او حق داد که انتقاد کند اما ما بازی خودمان را در این ورزشگاه انجام می‌دهیم ولو اینکه کیفیت لازم را نداشته باشد. هرچند که معتقدم کیفیت چمن ورزشگاه تختی از ورزشگاه اکباتان و بسیاری از ورزشگاه‌های خارج از تهران بهتر است.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت ادامه داد: اگر کیفیت زمین بخواهد روی بازی تاثیر بگذارد قطعاً روی هر 2 تیم تاثیر می‌گذارد. اگر چمن بد است برای هر 2 تیم بد است و به شدت تاثیرگذاری‌اش روی 2 تیم یکسان است.

رئیسی‌کیا ضمن بیان اینکه فوتبال ایران پاک است، گفت: مسئله جزئی را که به چند نفر در فوتبال ایران وارد است را نباید به بقیه نسبت داد. به نظر من فوتبال پاک است و هر کسی که صحبت از ناپاکی در فوتبال می‌کند می‌خواهد به حیات فوتبال آسیب بزند. مسئله ناپاکی در بین یکی، دو نفر را نباید به حساب کل فوتبال گذاشت.

وی در واکنش به شعارهایی مبنی بر اینکه علی دایی رئیس مافیای فوتبال ایران است، اظهار داشت: تمام سرمربیانی که در ایران کار می‌کنند فرماندهان تیم‌شان هستند و برای تیم‌شان افتخارآفرینی می‌کنند. دایی،‌ قلعه‌نویی، ابراهیم‌زاده، مایلی‌کهن و … همه جزو افتخارات فوتبال ایران هستند و سردادن اینگونه شعارها بسیار زشت است. البته نباید بیان یک مطلب زشت از ناحیه چند نفر را به پای همه نوشت اما در کل این صحبت‌ها و بی‌اخلاقی‌ها موردپسند ما نیست.

مدیرعامل راه‌آهن سورینت در پاسخ به این سوال که چرا بر خلاف خودش بابک زنجانی با پرسپولیسی‌ها ارتباط خوبی دارد عنوان کرد: ما به تمام کسانی که عضو خانواده بزرگ را‌ه‌آهن سورینت بودند و از این تیم جدا شدند احترام می‌گذاریم. دایی هم عضو خانواده ما و فرمانده تیم ما بود که نامش در لیست مربیان راه‌آهن سورینت می‌درخشد. اینجا خانه دایی است همانطور که خانه امثال تارتار، کربکندی و … است.

رئیسی‌کیا در مورد مجمع فدراسیون فوتبال که روز دوشنبه برگزار می‌شود، گفت: دستور کار این مجمع که به ما ابلاغ شده رای‌گیری در خصوص نایب رئیس فدراسیون که در حال حاضر مسئولیت سازمان لیگ را هم برعهده دارد، است و قرار است در این مورد صحبت شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه کفاشیان برکنار خواهد شد یا خیر گفت: این مسئله در دستور کار ما نیست و طبق قانون مواردی که در دستور کار یک جلسه نیست نباید در آن جلسه مطرح شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)