پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تأکید کرد که تا امروز هیچ صحبتی در مورد حضور رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در این باشگاه مطرح نشده است.

صادق رئیسی‌کیا در مورد احتمال حضور حمید‌رضا سیاسی در باشگاه راه‌‌آهن گفت: نمی‌دانم منبع این خبر از کجاست اما قرارداد خرید باشگاه راه‌‌آهن بین حمید استیلی و دادستانی منعقد شده است. باید تأکید کنم که تا امروز هیچ بحثی در مورد حضور آقای سیاسی در راه‌‌آهن مطرح نشده است.

وی در خصوص وضعیت اسپانسر باشگاه راه‌‌آهن عنوان کرد: برای تأمین منابع فصل جدید، در حال حاضر مذاکراتی را با یک اسپانسر برای حضور در باشگاه راه‌‌آهن انجام داده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تکلیف اسپانسر هم مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه راه‌‌آهن درباره بحث حضور کریم باقری و علی کریمی در این تیم خاطرنشان کرد: ممکن است کریم باقری به کادر فنی راه‌‌آهن اضافه شود. هر دو طرف در حال جمع‌بندی هستیم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. البته از نظر من که مدیرعامل باشگاه هستم تا زمانی که قراردادی به صورت رسمی ثبت و امضا نشود قابل اعتماد نیست.

رئیسی‌کیا ادامه داد: در مورد علی کریمی هم صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم. قبلاً هم گفتم برای جذب کریمی نظر مثبتی داریم. البته هنوز با کریمی در خصوص مسائل مالی صحبتی انجام نداده‌ایم. هر کسی که به راه‌‌آهن می‌آید باید به فکر کمک باشد تا این تیم بتواند به اهدافش برسد.

وی ضمن بیان اینکه راه‌‌آهن فعلاً با بازیکن جدیدی به توافق نرسیده است، در مورد ورزشگاهی که دیدارهای این تیم را در لیگ برتر میزبانی می‌کند، گفت: ما به سازمان لیگ ورزشگاه‌های اکباتان و تختی را معرفی کرده‌ایم. سال گذشته برای هر بازی مبلغ 20 میلیون تومان به ورزشگاه تختی می‌دادیم. نمی‌دانم قیمت این ورزشگاه هم مانند ورزشگاه آزادی در این فصل زیاد می‌شود یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)