آقای سعیدلو ، روحیه دادن به رقیب تیم خودت چه توجیهی دارد؟

مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان تربيت بدني روز گذشته در میان استقبال طرفداران تیم فوتبال شاهین بوشهر در تمرينات این تيم حاضر شد.


علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس که همراه هیئت دولت به بوشهر سفر کرده ، در تمرين تيم شاهين بوشهر حاضر شد. مسئولان اين باشگاه از رئيس سازمان تربيت بدني درخواست كردند مشكلات مالي تيم شاهين بوشهر را مثل گذشته پيگيري و حل كند.

حميد استيلي سرمربي شاهين در این خصوص گفت: مشكلات مالي باشگاه را با رئيس سازمان مطرح كرديم و ايشان قول مساعد دادند كه براي مرتفع شدن اين مشكلات اقدام‌هاي لازم انجام شود.

تمرین تیم فوتبال شاهین که با حضور هواداران این تیم برگزار شده بود با حضور رئیس سازمان تربیت بدنی شور و حال خاصی گرفت و سعیدلو قول مساعد برای رفع مشکلات این تیم داد و  در ادامه به شوخی به مسئولان این تیم گفت “هرکس را می خواهید بگویید جریمه اش را ببخشیم!”.

 

عبدالله کرمی که غایب این تمرین بود نیز از سوی هواداران تشویق شد. علی سعیدلو نیز در پاسخ به هواداری که خواستار بخشش کرمی شده بود گفت: با آقای شریفی صحبت خواهم نمود در صورت قانونی بودن اینکار را انجام خواهند داد !

حشمت الله مهاجرانی در این تمرین با اهدای شال گردن تیم شاهین بوشهر به علی سعیدلو و همراهان از وی استقبال کرد.  مهاجرانی با اهدای شال گردن شاهین بوشهر به وی گفت: می خواهیم شما را شاهینی کنیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)