جام باشگاه های جهان از روز 11 دسامبر در مراکش آغاز می شود و در روز 21 دسامبر به پایان می رسد و این آخرین تورنمنتی است که در سال 2013 برگزار می شود.

 

دیلما روسف رئیس جمهور برزیل یکی ازهواداران سرسخت تیم اتلتیکو مینیه رو است و حالا امیدهای فراوانی دارد تا رونالدینیو ستاره برزیلی این تیم بتواند با رهایی به موقع از بند مصدومیتش در رقابت های جام باشگاه های جهان که در ماه دسامبر جاری در مراکش برگزار می شود حضور یابد.

اتلتیکو مینیه رو اخیرا با قهرمانی در جام لیبرتادورس مجوز حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان را کسب کرد ولی مصدومیت عضلانی اخیر رونالدینیو، کام برزیلی ها را تلخ کرد؛ چرا که آنها امیدهای فراوانی داشتند که با حضور ستاره اسبق بارسلونا درتیمشان بتوانند در این تورنمنت بین المللی به نتیجه مطلوبی برسند.

حالا رئیس جمهور برزیل با ارسال یک پیغام در توئیتر برای رونالدینیو آرزوی بهبودی سریع نموده است و با ابراز همدردی، امیدواری اش را از حضور رونالدینیو در این تورنمنت حساس ابراز کرده است.

دراین پیغام می خوانیم:« با رونالدینیو ابراز همدردی می کنم. او برای من یک ستاره است و امیدوارم که برای جام باشگاه های جهان بهبود یابد.»

ستاره سابق بارسلونا هم با این پیغام پاسخ رئیس جمهور فوتبالدوست کشور را داده:« با چنین حمایتی، در کنار انگیزه ای که خودم دارم، برای بهبود تلاش می کنم. از حمایت شما متشکرم خانم رئیس جمهور. تمرکزم را برروی بهبود هرچه سریعتر قرار داده ام.»

البته این پیغام نیز از سوی خانم روسف بی پاسخ نمانده و او در پاسخ به اظهارات رونالدینیو گفته:« قوی باش رونالدینیو.»

جام باشگاه های جهان از روز 11 دسامبر در مراکش آغاز می شود و در روز 21 دسامبر به پایان می رسد و این آخرین تورنمنتی است که در سال 2013 برگزار می شود. رویارویی با پپ گواردیولا و تیاگو آلکانتارا که زیر پرچم بایرن در این تورنمنت حضور می یابند، یکی از چالش های حساس برای رونالدینیو است.

دراین میان کوکا، سرمربی اتلتیکو مینیه رو اخیرا اعلام کرده که مصدومیت رونالدینیو دو تا سه ماه او را از میادین ورزشی به دور نگاه خواهد داشت و خود او نیز امیدهای زیادی دارد که رونالدینیو با تلاش و کوشش زیاد بتواند برای حضور در این تورنمنت حساس به اوج آمادگی برسد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)