پرسپولیس نیوز : رئیس فدراسیون شطرنج گفت که وزارت ورزش و جوانان یک ماه پیش نظر او را درباره مدیریت در باشگاه پرسپولیس پرسیده . این در حالی است که بار دیگر شایعه برکناری رویانیان قوت گرفته است.

بحث تغییرات در 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال یکی از مسائلی است که با توجه به دولتی بودن این 2 باشگاه همواره وجود داشته است.

از چندی پیش صحبت در مورد برکناری محمد رویانیان از این سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید. این موضوع زمانی جدی‌تر شد که اعلام شد ماموریت او در باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده است. رویانیان اما در مواجهه با این موضوع می‌گفت کسی نمی‌تواند او را برکنار کند و فقط رئیس‌جمهور می‌تواند این کار را انجام دهد.

در کنار او علی فتح‌الله‌زاده نیز از شرایط استقلال اظهار نارضایتی می‌کرد که این موضوع واکنش وزیر ورزش را در پی داشت و محمد عباسی در گفت‌ وگویی اعلام کرده هر کس نمی‌تواند با این شرایط کنار بیاید جایش را به فرد دیگری دهد و ما اصراری روی حضور فرد خاصی نداریم.

در یکی دو روز گذشته شایعات درباره تغییرات در باشگاه پرسپولیس قوت گرفته و برخی منابع غیر رسمی اعلام می‌کنند وزارت ورزش و جوانان در ماه‌های پایانی فعالیت خود قصد دارد تغییراتی در این باشگاه ایجاد کند. این در شرایطی است که 12 مرداد سال 92 عمر دولت دهم به سر می‌رسد اما گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان قصد دارد تا پیش از آغاز لیگ و پایان عمر فعالیتش تغییرات در باشگاه پرسپولیس را کلید بزند.

از محمدجعفر کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی رویانیان یاد و گفته می‌شود وزارت ورزش با او صحبت‌هایی را انجام داده است.

کامبوزیا درباره این موضوع گفت: این مسئله را از وزارت ورزش و جوانان سوال کنید. حدود یک ماه پیش نظر مرا در مورد مدیرعاملی پرسپولیس پرسیدند که جواب دادم اگر مدیریت این باشگاه ثبات داشته باشد بهتر است اما هیچ صحبت جدی با من نشده است.

رئیس فدراسیون شطرنج در پاسخ به این سوال که اگر وزارت ورزش از وی بخواهد مدیرعامل پرسپولیس شود این مسئولیت را می‌پذیرد؟ اظهار داشت: باید در خصوص شرایطم با وزارت ورزش صحبت کنم. اکنون هیچ اظهارنظری نمی‌توانم بکنم. سابقه مدیریت در فوتبال را داشته‌ام و رئیس هیات فوتبال استان گیلان بودم آن هم در زمانی که 2 تیم گیلانی در دسته اول حضور داشتند.

وی افزود: مدت‌ها در فوتبال حضور نداشتم اما در مدیریت ورزش  فعالیت داشتم.

تلاش خبرنگار تسنیم برای برقراری ارتباط با مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای پاسخگویی به این موارد بی‌نتیجه ماند. اکنون باید دید سرنوشت باشگاه پرسپولیس به کجا کشیده می‌شود و آیا رویانیان همانند فتح‌الله‌زاده می‌تواند لیگ سیزدهم را هم با پرسپولیس سپری کند یا اینکه وزرات ورزش و جوانان اجازه چنین کاری به مدیرعامل کنونی باشگاه پرسپولیس نمی‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)