پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت فوتبال استان خراسان گفت: از چند روز قبل گفته بودیم روز جمعه برف می آید و برگزاری بازی در این روز اشتباه است.

محمد مهدی برادران درباره کاور نداشتن بخشی از زمین ورزشگاه ثامن اظهار داشت: ما از چند روز قبل با توجه به اعلام سازمان هواشناسی می دانستیم که روز جمعه هوای مشهد برفی خواهد بود و این را به مسئولان در سازمان لیگ گفته بودیم. طبق اعلام دوستانمان پیک بارش هم از ساعت 11 صبح شروع شد.

وی در ادامه افزود: دیروز 40 نفر زمین ثامن را تماما کاور کشیدند. حداقل دیروز که من اطلاع دارم این اتفاق افتاد. امروز هم مسئولین برگزاری مسابقه یعنی آقایان بهروان و داور بازی و … در زمین حضور داشتند. اگر هم موردی بوده و قسمتی از زمین کاور نداشته حتما باد خورده است گرچه مدیریت کار با مسئولین ورزشگاه بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درباره بازی فردا بیان داشت: بازی فردا از ساعت 14 آغاز می شود. تمام کسانی که بلیط گرفته بودند می توانند استفاده کنند. 10 درصد پرسپولیس تماما فروخته شده و باشگاه پرسپولیس درخواست 150 بلیط دیگر برای لیدرهایش کرد که ما موافقت کردیم. اگر سهمیه پدیده پر نشد می توانند استفاده کنند. دیروز هم با برانکو جلسه خودمانی داشتیم و ایشان اذعان داشتند که بازی با پدیده برای پرسپولیس دشوار است.

وی در ادامه افزود: امروز هم در جاده منتهی به ورزشگاه ترافیک نسبتا سنگینی به وجود آمده بود که دلیل آن، حضور مردم برای برف بازی بود. با این حال با اعلام هواشناسی هوا فردا تقریبا افتابی است و 7 درجه بالای صفر خواهد بود.

برادران در پایان گفت: ما از چند روز قبل گفته بودیم که جمعه برف می آید اما گویا مسئولان صدا و سیما درخواست داشتند بازی روز جمعه برگزار شود. گفتیم این کار اشتباه است اما تصمیم گرفته شده بود و کاری از دست ما برنمی آمد. هوای مشهد در روز پنجشنبه آفتابی و ایده آل بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)