پرسپولیس نیوز : رییس هیات فوتبال استان تهران با بیان اینکه فقط حضور دراز مدت بخش خصوصی می تواند به دو تیم پرطرفدار پایتخت کمک کند گفت: سرخ آبی ها باید به تدریج به بخش خصوصی واگذار شوند.

حبیب الله ابوالحسن شیرازی روزجمعه افزود: به واقع نمی توان به یک باره خصوصی سازی را در تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال انجام داد بلکه به تدریج و با حمایت های دولتی این اقدام را نهایی کرد.
وی الگوی گرفتن از تیم های صاحب سبک اروپایی در خصوصی سازی باشگاهها را مهم ترین شیوه برای تیم های دولتی برشمرد و گفت: با زمینه سازی مناسب و سرمایه گذاری مطلوب بخش خصوصی، در این زمینه موفق شد.
شیرازی به نشست های کاری مدیران عامل باشگاههای نفت، استقلال، پرسپولیس، راه آهن و سایپا با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اشاره کرد و گفت: در این نشست های کاری مدیران عامل باشگاه های فوتبال پایتخت مشکلات و خواسته های خود را بیان می کند.
وی با بیان اینکه تا کنون دو نشست با مدیران عامل پنج باشگاه فوتبال پایتخت صورت گرفته است افزود: مهم ترین نیازهای این باشگاه ها کمبود امکانات سخت افزاری و کمبود زمین تمرینی پایه ای این تیم ها بوده است.
رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: سومین نشست هم اندیشی مدیران فوتبال استان تهران، سوم شهریور به میزبانی باشگاه پرسپولیس برگزار می شود.
شیرازی با بیان اینکه کمپ تمرینی مرحوم حجازی در اختیار استقلال قراردارد افزود: با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ورزشگاه تختی در اختیار تیم های پایه پرسپولیس نیز قرار گرفت.
وی همچنین به لیگ آسیا ویژن استان تهران اشاره کرد و گفت: به دنبال اجرایی کردن پنج طرح در لیگ برتر ، دسته یک و دسته دو فوتبال استان تهران طبق مقرارات کنفدارسیون آسیا هستیم.
رییس هیات فوتبال استان تهران تصریح کرد: ایجاد مجمع در هیات فوتبال و تشکیل کمیته ها و دپارتمان ها، تشکیل لیگ حرفه و برگزاری بازیهای رفت و برگشت، ساختارجدید باشگاهها، توجه به فوتبال پایه و آموزش مربیان و داوران را از مهم ترین این برنامه ها و گفت و گو های انجام شده با نماینده کنفدراسیون آسیا(ای اف سی) بود.
شیرازی افزود: اکنون در هر رده از تیم های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو فوتبال استان تهران 16 تیم حضور دارند که در مجموع 48 تیم در رده های یادشده با هم رقابت می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)