پرسپولیس نیوز : رئیس کانون هواداران  پرسپولیس با اعلام اینکه رفتار ناشایست تماشاگران داماش در برخورد با بازیکن ارزشمند ملی زمینه ساز بروز درگیری در ورزشگاه آزادی بوده گفت: امیدوارم موضع گیری های اخیر باشگاه پرسپولیس علیه فساد در فوتبال موجب صدور حکم علیه این تیم نشده باشد.

حسین فریدونی رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با پرسپولیس نیوز با اعلام این مطلب افزود: در مسابقه پرسپولیس برابر داماش که پرسپولیس دو بر صفر برنده بوده چه دلیل دارد که در دقیقه آخر مسابقه تماشاگران علیه تماشاگران تیم حریف موضع گیری کنند؟ کمیته انضباطی چرا هیچ کنکاشی در خصوص پیدا کردن شروع کننده ، پاسخ دهنده و دلایل بروز اتفاقات  نکرده و به این راحتی حکم صادر می کند؟ نکند برخی جوسازی های اخیر و مبارزه مسئولان و اعضای تیم پرسپولیس با فساد در فوتبال موجب صدور چنین حکمی شده است؟ من هنوز به این نتیجه نرسیده ام اما بسیاری از هواداران در تماس های خود با بنده به این مساله تاکید می کنند. انشالله که این گونه نباشد.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی جلو بود و نیازی به شعار دادن تماشاگران نداشت ، در دقیقه آخر مسابقه از سوی سکوهای تماشاگران داماش که با چهار سکوی خالی فاصله با هواداران پرسپولیس مستقر شده بودند فحاشی علیه بازیکن ارزشمند و اخلاقی کشورمان سیدجلال حسینی آغاز شد و در کنار آنان یک سکو کنار جایگاه ویژه شامل افراد متفرقه که هواداران پرسپولیس در آنجا حاضر نشده و مشوقی از سوی باشگاه نیز در آن مستقر نیست نسبت به این اتفاق پاسخ داده شد ، این سزاوار هواداران ما نیست که با آنان این گونه برخورد شود.

 

رئیس کانون هواداران پرسپولیس گفت: در یک بازی خیلی ساده و معمولی با جمعیتی محدود وقتی ما برنده بازی در زمین خودمان هستیم چه دلیلی دارد که هوادار ما بخواهد توهین کند؟ این با منطق و عقل جور در می آید؟ من خودم شدیدا مخالف توهین کردن هستم و زمانی که بحث آقای قهرمانی پیش آمد هم گفتم هرگونه توهین را محکوم می کنیم. اگر فکر می کنیم با این رای می توانیم تماشاگران را ادب کنیم این راه غلط است ، من فکر می کنم این رایی است که نه تنها هوادار را آرام نمی کند بلکه آنان را تحریک کرده و اوضاع از دست ما هم خارج می شود. نه اراده ای وجود داشته و نه مشوق و تحریکی ، در غیر این صورت تصمیم در خصوص هواداران داماش چه می شود؟ وقتی به سیدجلال حسینی بازیکن تیم ملی و پرسپولیس که در این دو هفته هم درخشیده است توهین می شود هوادار ما می تواند ساکت بماند؟ از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ می خواهیم در تصمیمات خود دقت بیشتری داشته باشند. اگر خدای نکرده این رای با مواضعی که پرسپولیس درباره فوتبال گرفته ارتباط پیدا می کند ، این راهش نیست و به جایی نمی رسد.

 

فریدونی در پایان خطاب به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: البته این حکم هنوز در مرحله صدور رای کمیته انضباطی است و قطعی نشده است اما من از آقای رویانیان می خواهم حتما پیگیر احقاق حق هواداران پرسپولیس باشند که بسیار نگران هستند و به ایشان می گویم اگر نتیجه ورود به خط قرمزها و افشای برخی مسائل این است ، حتما تا آخر پیش بروند و مصرانه راه خود را ادامه داده و تمام خط قرمزها را از بین ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)