مرجع خبری پرسپولیس : کانون هواداران پرسپولیس فعالیت های خود را به طور جدی در شاخه های مختلف دنبال می کند. این کانون برای دربی هم برنامه های مدونی را طراحی کرده است.

حسین فریدونی در این ارتباط گفت: تمام بخش های باشگاه پرسپولیس بویژه کانون هواداران تمام امکانات و توان خود را برای این بازی بسیج کرده اند. در برنامه داشتیم که محل اقامتی را برای تماشاگرانی که از شهرستان می آیند، تدارک ببینیم که بطور مشترک، هم به پرسپولیسی ها و هم به استقلالی ها خدمات ارائه شود، چون ما در زمین فوتبال رقابت داریم و بیرون از آن همه ایرانی هستیم. با این وجود سازمان لیگ اعلام کرده، در هماهنگی با شهرداری اقدامات لازم را در این حوزه انجام داده است. همچنین اطمینان داده اند پذیرایی هم برای نزدیک به پنج هزار نفر تدارک دیده شده است.

رئیس کانوان هواداران پرسپولیس در ادامه پیرامون اقداماتی که فردا (جمعه) انجام خواهد شد گفت: با هماهنگی نیروی انتظامی یک بسته فرهنگی شامل ویژه نامه روزنامه پرسپولیس، ویژه نامه هواداری، یک عدد کاور و بسته پذیرایی مختصر، تدارک دیده شده است که در مبادی ورودی هواداران پرسپولیس به آنها ارائه خواهد شد. همچنین برای مشوقین و هماهنگی کننده های سکوها صحبت های لازم مبنی بر پرهیز از توهین به تیم رقیب و تشویق تیم از سوت آغاز تا سوت پایان بازی صورت گرفته است. مشوقین دارای کارت شناسایی و سیستم ارتباطی خواهند بود. همچنین قرار است امکاناتی مانند طبل برای تشویق بهتر تیم در اختیار تماشاگران قرار بگیرد تا نسبت به گذشته شاهد تفاوت های مثبت باشیم.

فریدونی در پایان گفت: مشکلات در حوزه هواداران و تماشاگران به دلیل کم توجهی ها و پاره ای استفاده های نادرست در سال های گذشته بسیار زیاد است و ما در حوزه هواداران و تماشاگران باید تلاش بسیاری کنیم که عقب افتادگی ها جبران شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)