مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: حکم کمیته استیناف در مورد شیث و نصرتی قطعی است و رضایی نمی‌تواند در آسیا برای پرسپولیس بازی کند.

اسماعیل حسن‌زاده در مورد استعلام باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور شیث رضایی در لیگ قهرمانان آسیا و مخالفت کفاشیان با این مسئله طبق حکم کمیته انضباطی اظهار داشت: مسلما رایی که کمیته استیناف برای نصرتی و شیث رضایی در نظر گرفته قطعی است. کمیته انضباطی رای خود را در این زمینه صادر کرد و پس از اعتراض به این رای پرونده به کمیته استیناف رفت.

 

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: در حکم کمیته استیناف آمده این دو بازیکن از حضور در تمام مسابقات رسمی محروم هستند. مسابقات رسمی شامل تمام بازی‌های داخلی و مسابقات آسیایی می‌شود. اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهان اطلاعات بیشتر هستند باید به کمیته استیناف مراجعه کنند. آقایان اگر شک و شبهه‌ای دارند باید با کمیته استیناف مذاکره کنند و آنها پاسخ قطعی را خواهند داد.

وی ادامه داد: مسابقات رسمی شامل همه مسابقاتی می شود که در بازی‌های داخلی، تقویم AFC  و فیفا است.

حسن‌زاده در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: نظری در این زمینه ندارم و امیدوارم مجمع فدراسیون فوتبال ۱۵ اسفند ماه رئیس فدراسیون فوتبال را انتخاب کند و به هر شخصی که اصلح می‌داند رای بدهد. ما هم تا آن روز وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)