اسطوره و کاپیتان پیشین کهکشانی‌ها اعتراف کرد خداحافظی‌اش با سفیدپوشان پایتخت اسپانیا آنطور که او انتظار داشته باشکوه نبوده است.

به گزارش تسنیم ، در یک کنفرانس مطبوعاتی در آستانه بازی دوستانه تیم‌های رئال مادرید و السد قطر در جام سانتیاگوبرنایئو که در آن قرار است از رائول گونزالس، مهاجم اسپانیایی تیم السد تجلیل شود، وی اظهار داشت: بازی احساسی خواهد شد و من آمده‌ام تا با تیم فعلی‌ام بازی کنم. من دیگر در بالاترین سطح بازی نمی‌کنم اما هنوز هم مشتاقم که یک بار دیگر پیراهن رئال مادرید را به تن کنم. 3 سال پیش من با همه آنطور که دلم می‌خواست نتوانستم خداحافظی کنم.

رائول ادامه داد: از اینکه این تعداد تماشاگر برای تماشای این بازی بلیت خریده‌اند تحت تاثیر قرار گرفته‌ام. رئال مادرید همه چیز به من داد و فکر می‌کنم جو یک جشن بر فضای بازی حکفرما باشد. بسیار خوشحالم که به جایی برمی‌گردم که آن را مانند خانه‌ام می‌دانم. امیدوارم بازی زیبایی شود. هم تیمی‌هایم برای این بازی بسیار هیجان زده‌اند.

رائول در خاتمه به موضوع نیمکت‌نشینی ایکر کاسیاس، دروازه کهکشانی‌ها اشاره کرد. وی خاطرنشان کرد: او یک بازیکن حرفه‌ای واقعی است و این را در طول حرفه‌اش ثابت کرده است. ایکر به تمریناتش ادامه می‌دهد و کاملاً روی کمک کردن با تیم باشگاهی و ملی‌اش تمرکز خواهد داشت.

بازی دوستانه تیم‌های رئال مادرید و السد قطر امشب ساعت 22:30 به وقت محلی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)