دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به حل مشکلش با این باشگاه، ابراز امیدواری کرد بتواند در پایان فصل بار دیگر جشن قهرمانی را برپا کنند.

بوژیدار رادوشوویچ که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش راهی کشورش شده بود با انجام این تعهدات از سوی باشگاه بار دیگر به ایران بازگشته و در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی کار را دنبال می‌کند.

گلر کروات سرخ‌ها درباره بازگشت به تهران و پرسپولیس بعد از غیبتی طولانی مدت گفت: اول از همه باید بگویم خوشحالم از اینکه به خانه دوم خودم ایران و پرسپولیس برگشتم. امیدوارم دوباره بتوانم شروع خوبی داشته باشم. خیلی مشتاق و بی صبر هستم که در تمرینات تیم حاضر شوم و کارم را ادامه دهم.

وی درباره نگرانی هواداران بابت جدایی‌اش و پیام‌هایی که در این رابطه ارسال می‌کردند گفت: من با آنها همیشه در ارتباط بودم و آنها خیلی از من حمایت کردند. جا دارد از این حمایت آنها قدردانی کنم. باید از سرمربی تیم آقای گل‌محمدی نیز تشکر کنم. همانطور که قبلا هم گفتم ایشان (سرمربی) به من انرژی خوبی دادند تا بتوانم کارم را در پرسپولیس ادامه دهم.

وی ادامه داد: همینطور باید از دکتر سمیعی و هیات مدیره محترم باشگاه تشکر کنم و آنها هم سعی کردند و آن قراری که با یکدیگر داشتیم را عملی کردند و توانستیم کارمان را ادامه دهیم.

بوژیدار درباره روند حل این مشکل و آینده‌اش در این باشگاه هم اینطور توضیح داد: هدفی که الان دارم خیلی ساده است و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را بار دیگر کسب کنیم و سپس فصل بعد را شروع کنیم و تا جایی که می‌توانیم‌ قهرمانی‌های متعددی کسب کنیم و امیدوارم در پایان فصل به این هدف و جشن قهرمانی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)