دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تیم واراژاردین کرواسی به صورت رسمی به توافق رسید و فصل آینده پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

پیش از این گفته می‌شد که «بوژیدار رادوشوویچ» مورد توجه یکی از تیم‌های حاضر در لیگ بلغارستان است اما دروازه‌بان سابق سرخپوشان پایتخت ترجیح داد فوتبال خود را در کشور کرواسی و تیم واراژاردین ادامه دهد.

قرارداد رادو با واراژدین یک ساله خواهد بود و این بازیکن تا پایان فصل ۲۰۲۲-۰۳ در این تیم بازی می‌کند.

البته اخباری هم از احتمال مذاکره رادو با تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران منتشر شد اما نامی از این تیم‌ها به میان نیامده است.

بوژیدار رادوشوویچ که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت فصل گذشته و بعد از ترک ایران علیه سرخپوشان پایتخت طرح شکایت کرد و این تیم را به پرداخت ۸۶۶ هزار دلار محکوم کرد. مسوولان باشگاه پرسپولیس به این حکم اعتراض کردند و منتظر رای نهایی فیفا هستند.

قرار است حکم نهایی تا پایان مهرماه سال جاری اعلام شود.

در حالی که یک هفته پیش رادوشویچ با تیم جدیدش به توافق رسید اما تلاش او برای دریافت کارت بازی بی‌نتیجه مانده است.

ماجرا از این قرار است که رادوشوویچ هفته گذشته با واراژدین به توافق رسید و همان زمان باشگاه کروات برای دریافت آی تی سی این بازیکن مکاتبات را با اتحادیه فوتبال کرواسی و از این طریق با فدراسیون فوتبال ایران انجام داد.

در حالی که انتظار می‌رفت این اقدام ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد به نتیجه برسد اما این اتفاق رخ نداد تا ابهامی عجیب در امضای قرارداد بوژیدار و باشگاه واراژدین شکل بگیرد.

رادوشوویچ معتقد است اگرچه باشگاه پرسپولیس به صورت مستقیم در صدور ای تی سی نقش نداشته اما عدم همکاری فدراسیون فوتبال ایران به دستور رضا درویش بوده که پیش‌تر اختلاف خود با رادو را علنی و او را به بی اخلاقی متهم کرد.

باشگاه واراژدین و گلر کروات پس از یک هفته معطلی به این باور رسیدند که اراده‌ای در این موضوع وجود داشته است.

با این حال امروز تیم حقوقی باشگاه واراژدین و بوژیدار رادوشوویچ به این نتیجه رسیدند که باید فرایند دریافت کارت بازی را از طریق فیفا پیگیری کنند. بر اساس قوانین فدراسیون جهانی فوتبال، در صورت عدم همکاری فدراسیون مبدا یا مقصد، فیفا می‌تواند مستقیما آی تی سی را صادر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)