پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان کروات پرسپولیس پس از بازگشت به ایران گفت: خوشحالم به ایران برگشتم و احساس خوبی دارم. فردا به تمرینات تیم اضافه می شوم و امیدوارم شرایطی که در سی چهل روز گذشته پیش آمد دیگر هیچ وقت تکرار نشود.

بوژیدار رادوشوویچ درباره میزان آمادگی بدنی خود و تمرینات اختصاصی‌اش در این مدت گفت: هیچ وقت این موضوع مشکلی برای من نبوده و همیشه از لحاظ بدنی آمادگی خودم را حفظ کردم. روزی دو بار در خانه تمرین می کردم و الان هم کاملا آماده هستم به تمرینات اضافه شوم و با تیم کار کنم.

رادو درباره بازی پیش رو و دربی جام حذفی گفت: دربی همیشه دربی است و هر دو تیم شانس برابر دارند البته شرایط تیم ما بهتر است و مثل همیشه توقع دارم که پرسپولیس برنده شود.

دروازه بان کروات پرسپولیس درباره نتیجه نگرفتن کرواسی در مسابقات یورو ۲۰۰۲ گفت: ایتالیا قهرمان شد و من خیلی از این موضوع خوشحال شدم چون یک تیم به تمام معنا بودند و عملکرد خیلی خوبی داشتند. انگلیس هم خیلی خوب بود اما ایتالیا مستحق قهرمانی بود. تیم ما جلوی اسپانیا حذف شد و چون دوره گذشته به فینال جام جهانی رسیدیم توقع زیادی از تیم داشتیم و باید ناراحت و سرخورده باشیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال و سرمربی ما دنبال راهکاری باشند تا تیم ما را به همان جایگاهی که رسیدن به نیمه نهایی و فینال تورنمنت ها است برگردانند.

وی درباره ترک ایران و استقلال توسط میلیچ گفت: خیلی ناراحتم که دوستم به این شکل ایران را ترک کرد، من نمی توانم راجع به شرایط او و باشگاه استقلال صحبت کنم اما حالت میلیچ و شرایطی که داشت نمونه بارزی از وضعیت باشگاه استقلال بود ولی امیدوارم به زودی بتواند دوباره خوشحال باشد و هرجایی که لیاقتش را دارد قرار بگیرد.

رادوشوویچ در پایان درباره پیام های هواداران به او برای بازگشت به پرسپولیس و ارتباطش با آنها گفت: اول از همه از آقا یحیی خیلی ممنونم چون با من تماس گرفت و به من نیرو و انرژی دوباره ای داد تا بتواتم دوباره به اینجا بیایم و کارم را ادامه دهم. او خیلی خوب با من صحبت کرد و به خاطر ایشان و قطعا به خاطر هواداران برگشتم. پیام های مختلفی هم از سوی هواداران دریافت کردم که هم پیام های حمایتی بود و برخی از آنها هم متفاوت بود که به آنها حق می دادم چون از موقعیت اطلاع نداشتند. ولی این برایم مهم است که من ته قلبم می دانستم چه اتفاقی افتاده و امیدوارم که در روزهای آینده شرایط مثل همان ۵ سالی باشد که رابطه من با باشگاه و هواداران بود. فکر می کنم نیازی نیست توضیح بیشتری بدهم، همه می دانند که من ۵ سال اینجا هستم و تعلق خاصی به اینجا دارم و ترک کردن اینجا واقعا برایم سخت است و امیدوارم بتوانم مثل قبل بتوانم ادامه دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)