بوژیدار رادوشویچ از زمان حضور برانکو در پرسپولیس حاضر شد؛ دروازه‌بان کروات بی‌حاشیه‌ای که هر وقت به او نیاز شد و به ترکیب اصلی رسید موفق شد نمایش‌های خوبی از خود ارائه دهد.

حتی او در مقطعی با ثبت کلین‌شیت‌های متوالی بحث حضور و دعوتش به تیم ملی کرواسی را هم بر سر زبان‌ها انداخت. شاید یکی از بدشانسی‌های رادو و البته شاید به‌لحاظ حرفه‌ای بخت خوب برای او، حضور دو دروازه‌بان تراز اول در پرسپولیس بوده تا جایی که این سنگربان قابل اعتماد در مقطعی مجبور شد ذخیره بیرو باشد و بعد از حضور لک دوباره به نیمکت برگشت، هرچند این اتفاق هم چیزی از روحیه حرفه‌ای‌گری رادو کم نکرده. گپ‌و‌گفت ایران ورزشی با رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس را می‌خوانید:

مدتی به کشورت رفتی و انگار ناراحتی داشتی!
 این موضوع دیگر تمام شده و مربوط به قبل است. حرف‌ها و مواردی مدنظرم بود که بعد از توافق گرفتن از باشگاه به ایران برگشتم و از آن به بعد مثل زمان‌های دیگری که در پرسپولیس بودم با همه توان و وجودم در تمرینات حاضر هستم و هیچ مشکلی هم ندارم.
شرایط تیم‌تان به‌گونه‌ای است که در بعضی پست‌ها دچار کمبود هستید. در این رابطه نگرانی نداری؟
 حکم صادرشده در مورد آل‌کثیر واقعاً ناعادلانه بود. عیسی مهاجم خوبی نشان داد و در قطر هم به‌عنوان یک گلزن وظیفه‌اش را به‌خوبی انجام داد. او در قطر هم بعد از گلزنی شادی پس از گلی داشت که در بازی‌های لیگ هم انجام داده و تکرارش کرده بود، اما نمی‌دانم چطور شد که با وجود توضیحات باشگاه و لایحه و دفاعیه‌ای که باشگاه ما ارسال کرد باز هم کنفدراسیون قانع نشد عیسی را ببخشد. به هر حال الان در غیاب عیسی به‌عنوان یک مهاجم تخصصی، ما فقط عبدی را داریم و او کمی تنهاست، هرچند کادر ما به‌دنبال مهاجم جدید است و البته وینگرها و بازیکنان دیگری هم داریم که در فاز تهاجمی و در بازی‌هایی که لازم است آنها می‌توانند در کنار عبدی به تیم ما کمک کنند.
در خصوص پنجمین قهرمانی متوالی چقدر امیدواری؟ تیم‌تان با پوکر رکوردشکنی کرد و به‌نوعی می‌تواند رویاپردازی کند. این امر در لیگ بیستم شدنی است؟
تیم ما با مشکلاتی مواجه است اما پرسپولیس تیمی بوده که نشان داده شخصیتش با قهرمانی در چند سال اخیر عجین بوده و به‌نوعی بازیکنانش به کسب بردهای متوالی و قهرمانی‌های متوالی عادت کرده‌اند. کسب پنجمین قهرمانی متوالی هم تمام هدف ماست و ما برای آن به شکل خیلی جدی تلاش می‌کنیم، هرچند می‌دانیم امسال هم کارمان سخت است چون سایر رقبا و مدعیان هم بیکار ننشسته‌اند و خیلی تلاش کرده‌اند تا تیم‌های‌شان را خوب ببندند. چند تیم مدعی رقیبان ما برای تکرار قهرمانی پنجم هستند و کار ما امسال برای تکرار پنجمین قهرمانی سخت‌تر است، اما فراموش نکنید ما فینالیست آسیا هستیم و به‌نوعی به گذشتن از چالش‌های بزرگ و رد کردن دشواری‌ها عادت کرده‌ایم. درست است که ستاره‌هایی مانند شجاع را از دست دادیم و عیسی هم محروم است اما با تیم خوب و کار تیمی بی‌نظیر در کنار کادر فنی عالی و مجرب‌مان و هوادارانی که همیشه مانند کوه پشت تیم محبوب‌شان بوده‌اند امیدوارانه برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی تلاش خواهیم کرد؛ هرچند مأموریت اول ما تلاش برای کسب قهرمانی آسیا در فینال است.
چقدر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا امیدواری؟ جامی که در فرمت جدید مسابقات هیچ تیم ایرانی نتوانسته آن را کسب کند.
فعلاً منتظریم بازی‌های تیم‌های شرق آسیا برگزار شود تا ما هم حریف‌مان را بشناسیم. کار خیلی سختی داریم بخصوص اینکه امیری، پهلوان و عیسی را هم در فینال نداریم و از وجود شجاع هم در خط دفاع خبری نیست، چون او به لیگ قطر رفته اما مزیت پرسپولیس و بزرگترین عامل برتری‌اش بر بقیه تیم‌ها، کار تیمی بهتر و به عبارتی تیم ورک ایده‌آلش بوده است. پرسپولیس نشان داده به یک یا دو بازیکن متکی نیست و در واقع آنقدر سیستم فنی و کار گروهی تیم‌مان قوی است که هر بازیکنی در این سیستم قرار می‌گیرد بهترین نمایش را ارائه می‌دهد چه‌بسا که همه در قطر دیدند وقتی چند بازیکن جدید به‌جای بازیکنان جداشده در ترکیب قرار گرفتند چه کیفیت عالی از خودشان به نمایش گذاشتند.
تو زمانی ذخیره بیرانوند بودی و پس از جدایی او در حالی که امیدوار به بازی بودی به‌دلیل درخشش حامد لک در کارزار مهم آسیا، نیمکت‌نشین دروازه‌بان جدید پرسپولیس شدی. این مسأله واقعاً اذیتت نمی‌کند و وادارت نمی‌سازد تصمیم جدیدی بگیری؟
هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما من کار خودم را انجام می‌دهم و به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بهترین کیفیت ممکن را داشته باشم، اما انتخاب نهایی بر عهده کادر فنی و سرمربی تیم است و من هم همیشه یاد گرفته‌ام به‌عنوان یک دروازه‌بان حرفه‌ای تابع نظر سرمربی و کادر فنی باشم به همین دلیل ناراحتی ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم.
با لک رابطه‌ات چگونه است؟
 حامد لک دروازه بان خیلی خوبی است و من با او رابطه خوبی دارم. در تیم‌مان هم من کار خودم را انجام می‌دهم و لک هم کار خود و وظیفه‌اش را انجام می‌دهد و هیچ مشکلی با هم نداریم.
بازی با صنعت نفت را می‌برید؟
تردیدهایی برای برگزاری بازی‌های هفته دوم وجود دارد اما شک نکنید ما در بهترین فرم ممکن هستیم و نیت و عزم‌مان فقط برد و کسب اولین سه امتیازمان در لیگ برتر بیستم خواهد بود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)