برای برخی از فوتبالیست ها بهترین راه برای استراحت کردن، شرکت در جلسات تمرینی یا بازی کردن است. در مورد لئو مسی هم اوضاع به همین ترتیب است.

مسی در هفته های اخیر نتوانسته برای بارسا بازی کند ولی می داند تا برای اجتناب از مصدومیت باید دائما تمرین کند و می داند که استراحت کردن برای او گران تمام می شود.

این یکی از دلایل اصلی مصدومیت او در فصل گذشته و در جریان فصل اخیربوده؛ چرا که او در 4 فصل اخیر هرگز مصدوم نشده بود و حتی یک بازی را هم از دست نداده بود ولی در فصل گذشته و این فصل اوضاع به نحو دیگری برای او پیش رفته.

با انتصاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی (اسبق)بارسلونا، مسی جلسات تمرینی مضاعفی را برگزار می کرد. یعنی او رژیم روزانه ای را آغاز کرد و درعین حال استراحتهایش را محدود کرده بود.در طول دوران 4ساله حضور گواردیولا در بارسلونا، مسی به ندرت استراحت می کرد. استراحت، آنچه که برای بقیه بازیکنان لازم است، برای مسی ممنوع بود.

البته در فصل گذشته اوضاع برای او تغییرکرد. مسی 36 روز متوالی استراحت کرد و همه منتظر آن بودند که عملکرد بهتر و متفاوتی را از مسی ببینند ولی بدن او در مقابل استراحت واکنش بدی نشان داد !

به خاظر می آورید که در روز 2 آوریل در بازی مرحله یک چهارم پایانی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن اواز ناحیه عضله همسترینگ پای راست مصدوم شدو بعد از آن هرگز نتوانست به روزهای اوج بازگردد و مداوما با مصدومیت های متعددی روبرو شد.

حالا سئول این است ؛ آیا بدن مسی به استراحت عادت ندارد و به آن واکنش منفی نشان می دهد؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)